A 73-as trolit mindennap érdemes járatni, mivel összeköt két pályaudvart.
Ehhez persze okosan kéne járatni, valahogy így:
- új végállomás a Keletinél, amihez nem kell kilométereket gyalogolni,
- az Arany János utca helyett a Nyugatihoz járatni (a Podmaniczky utca - Teréz körút, visszafelé a Váci út - Ferdinánd híd útvonalon),
- csuklós helyett szóló trolikkal és sűrűbb követéssel.
"93-as, 96-os, 131-es, 183-as, 224-es, 231-es, 251-es, 254E-s, 277-es és a 296-os vonal is lehetne első ajtós vonal."
Ezzel egyetértek, talán meg is valósulhat.
83 kontra 9/109: a busz nem arra lett kitalálva, hogy tegyen kerülőt a Fővám térre, mivel az indokolatlan többlet menetidővel járna.
Vagy legyen troli a 9/109-esből, vagy mindegyik legyen kiváltva villamossal; igaz, utóbbi esetben a Fővám tér elérése kissé nehezebb lenne.