varesz66 Creative Commons License 2012.01.11 0 0 73279

Az igaz hogy rendesen gyepálják a limókat,és hogy kopottak,hiszen évente 100ezernél többet tesznek bele.Jó haverom a kormány őrségnél sofőr.Tőle tudom.Meg ezeket is hogy:....-Ezeket az audikat a gyárból kihozva a szervízben egyből Metabond teflonos cuccal kezelik a várható sok km miatt. A szervízelésnél is van tréfa,mert a szervíz az atyaúristent is kiszámláza és el sem végzi a cserét.Viszon amit cserélnek az csak gyári cucc,nem óccsó spanyol,vagy portugál.,de az hogy fél a "lúzer",hogy reggel nem indul,csak mert 300e. km van benne,az a haver és én szerintem is barokkos túlzás.Érdekes módon a haverom elmondása alapján ezekre a limókra mégis azonnal rányulnak,az amortizálás után.Neki is volt  2 ilyen(régebbi passat). Mivel láttam is és kulturáltak voltak!azt mondom akárhogy is hajtják ezeket,Németből és az osztrákoktól sem hozol jobbat ennyi km-rel  Ja, és kurva nehezen kapta meg mert sorba álltak érte!!! Én is szívesen lennék ilyen finnyás "lúzer" és az ilyenek akkor hajtsanak 3-as golfot vagy f astrát. Még hogy nem lehet repzentálni velük.....A6 Audival.Ekkora ökröket! Ezért is vagyuk itt a béka s...e alatt,mert ahogy a régiek mondták:Drága az udvar tartás!

Előzmény: .MitoGábor. (73274)