rtam már régebben, akkoriban ugye csökkentek a feladatok, nőtt a munkanélküliség főleg az országna abban a szegletében is....
Ha jól emlékezem, akkoriban adtak ki parancskönyvet meg az oktatásokon is emlegették hogy a csökkenő forgalom mellett sok a váltófelvágás. Ezért a legsúlyosabb szankciókkal lettünk megfenyegetve, mind a vontatás, mind a forgalom munkavállalói....
Olyan nyomott légkörben egy fiatal bakter, netán a csapat ha tudott a váltófelvágásról arra gondolhatott hogy talán sikerül eltitkolni. Sajnos nem sikerült....
Azt nem vizsgálták (vagy nem nagyon volt szabad róla beszélni,például Szajol esetében),hogyan csökkentették a plussz létszámot a nagyobb vonóvezetékes állomásokon (Pusztaszabolcs,Szajol stb.) Volt egy tendencia,melynek az volt a lényege,hogy a csökkenő forgalom nem indokolja a térfelvigyázót,vezető váltókezelőt stb. emiatt elegendő egy fő.
Egyébként az idősebbek mesélték,hogy a csúcsidőszakban majdhogynem mindennaposak voltak a felvágások elsősorban az elegyrendezést végző állomásokon,de abban az időben nem számított az volt a lényeg hogy "menjen a vonat,guruljon a kocsi". (Most nem!)