cicó Creative Commons License 2012.01.02 0 0 59187

Azért ez a 150 kissé barokkos túlzás, ha kiszámolnád, hogy ehhez szinte minden másnap kellett volna leszámolnia valakinek, úgy hogy még egy új ember is minimum 2 hetet kint van, nem írnál le ilyen hülyeséget.

Akkor említsük már meg az érem másik oldalát is, hogy egy anyagilag stabil cégről van szó, ami itt a fene nagy válságban fejlesztette fel az utóbbi évek alatt erre a kb.80 traktorra a gépkocsiparkját, duplájára a saját telephelyet amíg mások meg fejreálltak.

Ebből  következik, hogy az "új" autókra sofőrök kellenek és ha azt akarják, hogy az autók menjenek felvesznek szinte fűfavirágot, akikről utána derül ki, hogy alkalmasak-e egyáltalán vagy nem...

És igen, írjuk le konkrétan, hogy ezek között a "jelöltek" között igen sok atomhülye van, akik 1-2-3 hónapot töltenek egy-egy cégnél aztán hogyhogynem továbbállnak, lezúzni a következő cég autóját, megcsinálni 2000 kilométer alatt az 530 liter minuszt  és egyebek, az olyanról már nem is beszélve aki elindul egy angliai fuvarba úgy, hogy se útlevél, se kártyás személyi nincs nála, mert minek az , majd ott vannak a kollégák akik szívhatnak helyette, hogy megoldják az áru továbbítását.

Ha én lennék a cégvezető az ilyen embereket én sem melengetném sokáig a keblemen :)

 

És akkor emellett ott van a  törzsgárda (ahogy a sokat szidott Waberersnél is), olyan emberek,nem is kevesen  akik sok év óta dolgoznak ennél a cégnél és ha olyan szar lenne biztos nem lennének itt. Gondolom letettek valamit az asztalra, talán a jó munkájukat amit a cég honorál nekik és nincs okuk továbbállni.

És ha már a honorálásnál tartunk, soha olyan nincs hogy a fizetés ne lenne minden hónapban a számlán, év végén van prémium annak aki megérdemli (azért hívják prémiumnak) szerintem nem kell mondanom, hogy a mai világban ez  nagy szó.

 

2-3 hétnél többet csak a legritkább esetben kell kint lenni és nem kell túlvezetni sem. Karácsonyra mindig mindenkit hazahoznak, és aki nem akar januárig nem dolgozik...olyanra is volt már példa, hogy valakit repülőre ültettek ha kívül esett a kisautók nyomvonalán akik összeszedték az embereket.

 

Az, meg hogy használtak az autók Wabererstől vagy akárhonnan akkor mi van? Máshol nem így van? Ahhoz pont megfelel, hogy lelakják, meg telehányják, aki meg jobbat érdemel az idővel  kap jobbat.

 

A szerelők meg valóban kint az udvaron dolgoznak, de legalább vannak és nem a sofőröknek kell bütykölni. Szerintem teljesen érthető, hogy nem szaladgálnak minden frincfranccal a márkaszervizbe...Lehet, hogy nem a legjobbak nekik a körülmények, de valahogy évek óta ugyanaz a gárda, lehet, hogy cserébe meg vannak fizetve?