Törölt nick Creative Commons License 2012.01.01 0 0 411

Azt árulja el valaki, hogy amikor a Vak Bottyán felől bekanyarodnak a buszok a végállomásra a leszállóhelyre, akkor miért nem képesek a sofőrök arra, hogy az első táblához álljanak?

Mert letakarva nincsen semmivel, így indokolatlan az, hogy a hátrébb lévő csak ideiglenesen kihelyezett megállótáblánál álljanak meg?

Vagy esetleg plusz pénz kap a BKV zsebbe a Terminál üzemeltetőitől, ha az utasokat arra kényszerítik a BKV dolgozók, hogy a plázán keresztül menjenek a metróhoz?

 

Egyébként még mindig undorítónak tartom, hogy kényszeríteni próbálják az utasokat az üzletközponton keresztüli áthaladásra.

Aki azt mondja, hogy ezzel nincsen semmi baj, mert máshol is van ilyen, annak csak annyit, hogy nem hinném, hogy napi szinten kellene az embereknek ruhákat meg méregdrága órákat vásárolni, mert elsősorban ezen üzletek közé kényszerítik az utazni vágyókat.

 

Sajnálatos, és látszik, hogy egy tipikusan plázatervezéssel és építéssel van dolgunk, ahol a buszvégállomás és a metróállomás csak púp volt a kivitelező hátán. :( Igénytelen az egész, és a rosszul megcsinált gyalogos terek és a lépcsők összekötésének egyik sufni megoldása, hogy a 85-ös végállomásánál lévő lépcső peronrészénél már felszereltek terelőkorlátokat.

 

Az is nagyszerű, hogy a híd másik oldalán nagyon szépen megmaradt háborús övezetnek, a konténerváros még mindig ott van, az ottani erdőt is szétcseszték.

Az OBI felőli oldalon az erdőt nem tisztíttatták meg a kivitelezőkkel.