zezoka3b Creative Commons License 2011.12.24 0 0 5488

Kicsit megtöröm a karácsonyt pár képpel! :)

 

Gondoltam rááldozok még karácsonykor is egy 10 percet, hogy kipróbáljam a bikapontot a DRL-el, és működik a dolog a gyári DRL-hez adott elektornikával, ami fesz figyelésre kapcsol (és nem kell külön reléznem a tiltást). Bekapcsolás után a bikaponton is megjelenik a 12V helyett a 13,8V, amire a DRL elektronika bekapcsol. Autót kikapcsolva kb 3mp múlva lecsengve a fesz 12V-ig kikapcsol a DRL. éten, mikor a villanyos dolgokat kerestem, be is húztam gégecsőbe a kábelt, ami a toronycsapágy tetejéhez van egyenlőre kikötve, várja a folytatást. Szerintem kultúrált lett. Ha ide kötöm be (bikapontra), rögtön helyben ott van a helyzetjelzőre menő vezeték, amire meg rárakhatom a tiltólábat.

 

 

SZerintem látszani is fog (elölről magasról, szemből, közelről, oldalról):

 

De azért mielőtt bármit is csinálnék, megvárom Jazmine-nak hova kötik! Nem sürgős! :) Ilyen időben amúgy is sima lámpát kapcsolnék...