mr_ricsi Creative Commons License 2011.12.05 0 0 62

"Szervízben nem foglalkoznak az Epsonokkal, mert gagyi mind"

Ez a szerviz már csődbe ment, ugye? Mert ha csak olyan dolgokat javítottak volna, ami nem romlik el, ellenben elutasították a gyakran meghibásodókat, az nem tűnik értelmes üzleti tervnek. :-)

 

Epson márkaszerviz ilyet nem mondott volna.

Ellenben az idézett szerviznek sem alkatrésze, sem doksija nem volt az Epsonokhoz, ezért hozzás sem tudtak szagolni.

Egy service utility-vel le lehetett volna kérdezni a nyomtatók állapotát, és máris meglett volna a hiba oka. De ezzel a progival csak a márkaszervizek rendelkeznek, a többiek meg csak fikáznak. A kommunikációs hiba a párhuzamos HP-knél jelentett egyértelműen elektronikus hibát, az Epsonoknál általában más az oka.

 

A 200 oldal csak 2 patron, a gari 1 événél hosszabb idő alatt. Ez tintás cuccal -legyen bármilyen márka- gazdaságtalan.

Előzmény: técs (58)