Amraam Creative Commons License 2011.12.04 0 0 726

A többiek akikkel vitatkozol szerintem simán csak arra akarnának kilyukadni,köztük  karaván halad fórumozótárs,hogy abban nincs igazad,hogy ezt egy tucat átlagterméknek állítod be,ami olcsó és megbízhatóan működik mint a dinamós LED-zseblámpa. Ez a cucc  pontosan ugyanolyan egyedülálló és páratlan a maga kategóriájában mint az STS hajtóműve.Az RD-180 (amiről a film szól) meg az NK-33 típusnak az alapján készült,egy másik cég a moszkvai Energomas fejlesztette. A filmben szintén említett  "úttörő" NK-33-ast egyébként ugyanúgy megvették az amerikaiak,és Aerojet AJ-26 néven fut. Az NK-33-at a szamarai  székhelyű CKSZB-Progressz és a repülőgép hajtóműveiről ismert Kuznyecov tervezőiroda fejlesztette ki a 60-as években.Itt egyébként többeket csak az zavar,hogy ha az amerikai kifejleszt egy tényleg egyedülálló képességekkel bíró,páratlan technikai eszközt (STS hajtómű ugye) akkor rögtön és helyesen dícsérve van, maximális elismerésben részesül amivel nincs is semmi baj. Ha az orosz csinál ugyanilyen egyedülálló képességekkel bíró eszközt (pl.RD-180) és valaki felemlegeti,dícséri ezeket akkor jön az,hogy ez csak tucattermék(leszarozni mégse lehet ha a nagy NASA használja) amit az amerikai kiráz a kisújjából,és csak azért vette meg mert óccsó. Ez meg az ilyen jellegű belekötések a zavaróak,főleg annak tudatában,hogy például a filmen is,  nem épp egy számjegyű IQ-val bíró, amerikai rakétaipari szakemberek mondják el,hogy nem erről van szó.Szóval ahogy az STS hajtómű,úgy ez is megérdemli a legnagyobb dícséretet,mert ugyanúgy páratlan a maga nemében.

Előzmény: molnibalage (724)