Kissvörös83 Creative Commons License 2011.11.24 0 0 1444

Sziasztok!

 

Olyan problémám van, hogy rendeltem az olcsobabakocsi.hu-n a hamarosan születendő gyermekemnek babaágyneműt. Az egy dolog, hogy már több mint egy hónapja rendeltem és ma sikerült kézhez kapnom, mialatt ők max. 21 napon belül ígérték. Nem is ez a problémám, hanem az, hogy az árut selejtesen kaptam meg. A baldachin függöny el van szakadva, a hálózsákon a szívecske szintén el van szakadva, a sötétítő függyönyt pedig nem jól varrták meg. Teljesen ki vagyok borulva, mert nem elég, hogy majdnem másfél hónapot vártam rá, most szülés előtt itt vagyok egy 51 000 Ft értékű babaágyneművel, ami selejtes.

 

Ilyenkor mit tudok tenni? Már írtam reklamáló levelet, kiváncsi vagyok rá, hogy mit fognak rá valászolni. Ilyenkor kötelesek kicserélni, úgy hogy nekem ez már egy fillérembe ne kerüljön? Mert mi Németországban élünk, a terméket pedig Magyarországról rendeltem és én hozattam ki külön futárszolgálattal.

 

Köszönöm előre is a segítséget!