plzltn Creative Commons License 2011.11.22 0 0 2510

"egyébként lehet, hogy nem is lenne tragédia a megdöntött motor."

 

a teljesség igénye nélkül, ahogy még nem is aludtam rá egyet sem. Előnyök-hátrányok:

 

- a jobb oldali kilógó adagoló, olajszűrő nem egyoldalon baxtatja a lábam, hisz jobban eloszlik a lábközi térben a matéria.

- vizúálisan is középre orientált a matéria, bár...

- és nem dől fel

 

 

 

- nem tudjuk mit okoz a dőlés a blokkban (víztasakok, olajáramlás, és amire nem is gondolok)

- nehezebb asszimetrikus vázat építeni, nehezebb benne korrekt felfüggesztést építeni, az első-felső bak ki is esik a középvonalból

- vizuálisan? bár.... -maga a blokk meg adhat fura látványt  a skodás dőlésével. (ez szubjektívitás ügye)

- olajszívás, olajszint változás kényszere, olajleeresztő kérdése

- kevésbé harmonizál az én extra elképzelésemmel, a tank nélküli motorral, ahol vastag csövekben van az üzag

 

 

 

Ami nem okoz gondot: a váltó elforgatható. 

Amivel ellensúlyozhatok: aksi, üzag szűrő, egy csak baloldalon végig vitt kipuff (dobbal együtt) ha marad hely, egy póttartály üzag-nak, és esetleg a tágulási víztartály.

Viszont ezek képesek is lehetnek létrehozni a kívánt súlyt.

 

Kinek mi jut még eszébe?

Előzmény: MECSI (2509)