"egyébként lehet, hogy nem is lenne tragédia a megdöntött motor."
a teljesség igénye nélkül, ahogy még nem is aludtam rá egyet sem. Előnyök-hátrányok:
- a jobb oldali kilógó adagoló, olajszűrő nem egyoldalon baxtatja a lábam, hisz jobban eloszlik a lábközi térben a matéria.
- vizúálisan is középre orientált a matéria, bár...
- és nem dől fel
- nem tudjuk mit okoz a dőlés a blokkban (víztasakok, olajáramlás, és amire nem is gondolok)
- nehezebb asszimetrikus vázat építeni, nehezebb benne korrekt felfüggesztést építeni, az első-felső bak ki is esik a középvonalból
- vizuálisan? bár.... -maga a blokk meg adhat fura látványt a skodás dőlésével. (ez szubjektívitás ügye)
- olajszívás, olajszint változás kényszere, olajleeresztő kérdése
- kevésbé harmonizál az én extra elképzelésemmel, a tank nélküli motorral, ahol vastag csövekben van az üzag
Ami nem okoz gondot: a váltó elforgatható.
Amivel ellensúlyozhatok: aksi, üzag szűrő, egy csak baloldalon végig vitt kipuff (dobbal együtt) ha marad hely, egy póttartály üzag-nak, és esetleg a tágulási víztartály.
Viszont ezek képesek is lehetnek létrehozni a kívánt súlyt.
Kinek mi jut még eszébe?