Nocturne-x Creative Commons License 2011.11.11 0 0 10029

"Pár hónapja pénzt akartam felvenni egy otp automatából. Az automata nem adta ki a pénzt."

 

Ez technikailag kizárt. Mármint az, hogy az automata úgy csökkenti az egyenlegedet, hogy nem ad ki semmilyen bankjegyet. Egyenleget az ATM csak a cimlet(ek) kiszortolása után csökkent. 

Amennyiben igazat irsz, az csak úgy történhetett meg, hogy valaki eltömedékelte az ATM  pénzkiadó nyilását.  Ebben az esetben a banké a felelősség, hiszen neki kell garantálnia a pénzfelvétel zavartalanságát. Ha utóbbi mégis csorbul az a bank sara.

 

Amit Dr Ius ir az is úgy van. A biróság átteheti a bizonyitás terhét a bankra. De ha ezt nem is teszi meg, arra kötelezheti a bankot, hogy az ügylettel kapcsolatos könyvelést, ATM logot, egyéb adatot a biróságnak beszolgáltassa.

A te esetedben én nem (csak) ezt kérném a banktól, hanem azt (is), hogy az ominózus ATM vonatkozásában a pénzfelvételi kisérleted időpontja körül (valószinűsithetően röviddel utána) tett-e a bank feljelentést az ATM manipulálásával kapcsolatban.

 

 

Előzmény: kalap_ur (10023)