liliana01 Creative Commons License 2011.11.05 0 0 155

Már megbocsáss nem szenvedek, csak szeretném a számomra leggazdaságosabb megoldást megtalálni.

Az én zsebemnek nem mindegy.

ACN-ről felhasználói véleményt még nem igazán írt ide senki. Lehet nincsenek is felhasználók?

 

Hivataloknak ( NAV, OEP, stb...) , egyéb szolgáltatók ügyfélszolgálatainak  nincsen Neophone-juk.

Rengeteget kell hívnom ilyen a számokat.

 

Köztudott, hogy hosszú percekig megy a menüszöveg, reklám, zene-bona, aztán kicseng kb 20-szor és bejön a foglalt jelzés. Akkor kezdhetem előlről. Aztán ha sikerül elérni az első bioroboto szegény többnyire nem tud választ adni, félretesz, megkérdezi kollegáját, kapcsolgat máshoz.

Így az ocsónak tűnő 5,20 Ft-ból is ki tud jönni 5 számjegyű összeg.

 

Előzmény: anubisaa5 (151)