Amúgy hullára elegem van már abból, hogy egyesek folyamatosan uniformizálni akarják az embereket !
Pedig ezt csinálja a reklám mega Maunia só...
A gyerekkel meg akkor lehet elmenni kirándulni, ha a szülőknek is ez nyomnák a TV-ben és nem a Valóság Showt meg a hülye reklámokat hogy milyen boldog lesz ha Pepsit iszik.
A pszichoanalízisnek meg a piackutatásnak 100 évébe tellett, hogy kitenyéssze a plázazombikat.
Komoly munka fekszik benne.
A BBC-n megtalálhatod a "The Century og the Self" címszó alatt... megnézheted a YouTube-on... ha akarsz a berögzrött eszmerendszereiden kicsit csiszolni.
(Ha azok közé tartozol akik hasznot húznak a tömegek konzumidiotizmusából, akkor meg úgyis hiába.)
Tehát a reklámfüggés NEM alapvető emberi szükséglet, hanem mesterséges manipuláció eredménye.
Egyébként a pszichomókus - egyébként több - is már dolgozikk az ügyön.
Amikor sikerül a gazdasági és a politikai "tudatalatti" manipulációkat tömegesen tudatosítani, annak nagyon érdekes kihatásai lesznek.
Amikor a tömegek hirtelen rájönnek, hogy: Tulajdonképpen mi át vagyunk baszva", az majd érdekes lesz.