sélliagrav Creative Commons License 2011.10.18 0 0 734

A sablon duma sablon válaszai. Akár igazad is lehetne, ha az ökológiát és a fenntarthatóságot nem vizsgálnánk, ami ugye a létünk alapja is egyben. Nyugati barátaink sok marhaságot csináltak már, s ezen hibákból okulva maguk javasolják hazánknak, hogy ne az ő útjukat kövessük. No persze ott sem egyformák az emberek, ott is sokféle vélemény van. A hajós lobbi és az erőművi lobbi hangja pl. ugyanolyan ott is és itt is. De csak egy példa: Ausztria nagyon sok pénzt költ a Duna rehabilitációjára, mert felmérte a károkat, amit a duzzasztók, illetve a nagy hajók keltette hullámok okoz-n/t-ak.

 

Azt pedig komolyan gondolom, hogy tessenek elgondolkodni azon, hogy ha nem hajózható a Duna hazai szakasza, akkor mire ez a sok uszály nálunk. Nem a forgalom intenzitására gondolok, hiszen ha 1 hajó felmegy, akkor felmegy ott több is, azaz ha 1 hajónak nem hiányzik a vízlépcső, akkor a többinek se fog.

 

Kikötők, azok kellenének. Azok nélkül nem lesz több vízi fuvar nálunk se. Hiába kérne a vállalkozásom az X ipari parki telephelyére hárommiatyánknyi hegyezetlen zabhegyet, ha csak közúton tudják odaszállítani. (Még a vasúti szárnyvonalat is felszámolták, pedig korábban az ipari park vonzereje is az volt, hogy "közel a vasút")

Előzmény: bugadoktor (733)