kainka_ Creative Commons License 2011.10.17 0 0 887

Kezd aggasztóvá válni az épület műszaki állapota. Amin nyáron csak mosolyogva poénkodtunk, az pár hónap elteltével már komoly problémát okoz. Így hogyan fogják időben átadni a lakásokat illetve az épületet?


1.) Az ajtók szigetelése eddig csak a zajt nem szűrte meg, most viszont valóban hidegről és melegről van szó. Csak remélni merem, hogy a majdani munkák során alkalmazandó új burkolatváltó nem fogja a kőművesbrigád tömeges foglalkoztatását maga után vonni a járólapokban keletkező kisebb-nagyobb repedések, lepattanások miatt.


2.) Fűtés, melegvízszolgáltatásról pedig annyit, hogy vasárnap délután óta a melegvizet csak más energiaforrás használatával tudjuk előállítani, vagyis plusz ráfizetést generál nekünk, a kényelmetlenségről és a hideg falakról már nem is szólva. Kíváncsi vagyok, ezt a két napos szolgáltatáskiesést jóvá írják-e majd az elszámolásnál, illetve kártalanítanak-e bennünket valamilyen formában? A közüzemi szolgáltatásért a szolgáltató a felelős, nem a lakó, hiszen nem ő választotta meg a szolgáltatást, fizet a szolgáltatásért. A garanciális szerződés miért a lakó költsége kell, hogy legyen egy egyébként is garanciális háznál?


Ideje lenne a XXI. században a korszaknak és tecnológiának megfelelő szolgáltatást és minőséget biztosítani, a türelmünk csak 24 órát bír ki, annál többet nem!

Előzmény: dodokacsa012 (886)