Azért nyerte a Metrans a fuvart, mert a tr általában Veszprémig jutott vele, ahol állt egy-két napot.
Ez így történt.
Számtalan reklamáció volt, teljesen hatástalanul.
Ha sikerült eljutni Fc-ig, akkor meg ott volt a kikötői továbbítás. Leghírhedtebb eset az volt, amikor az államvasúti dolgozó kijelentette, hogy ő u.a. fizetést kap, ha holnap reggel hozza le a vonatunkat és nem ma este. .-((((
Teleírhatnám ezt a fórumot (is) hasonló esetekkel, de minek, Buktatok heti 19 pár tehervonatot- összességében- aminek nem a Metrans meg a JóIsten az oka, hanem a mávos hozzá(nem)állás.
Elhiszem, hogy te személy szerint ebben nem vagy érintett, de nagyon sokan a tr-től nagyon is!- , hogy ÍGy alakult.
Semmilyen pénzek sem mennek sehová sem, csak van egy vontatásszolgáltatási szerződés, amit a felek betartanak.
Ugyanez történt 3 évvel ezelőtt az északi irányban is. Sajnos a tr meg a többi érintett nem tanult belőle.