Bolivian Dancer Creative Commons License 2011.10.02 0 0 132

Tudod-tudod Blackzo, (azért a dörzsölt szót félkomolyan gondoltam, voltak gondolataid és ez már több mint a magyar átlag :-) )

 

én nem közelítem meg úgy a "hogy mindenki szuperagy a nethez és ismer minden alaklmazást és tudja is használni." Pontosan tudom, melyik korcsoport vagy jövedelmi szegmens mire képes. És itt látok egy kicsit lenéznivaló attitüdöt a részetekről: "hiszen csak egy öreg csávó vagy öreg nyanya" adjuk el már neki a fasza jóárasító cuccot, ahelyett, hogy megtanitanád a valódi olcsó, inygenes vagy használható technológiákra. Szóval, ha majd 10 ügyfeledből 5-nek akinek amúgy is van netje a Skype-ot javaslod, akkor megpuszilom a segged.

 

Mivel én voltam, az egyik pl. , aki kutatta és oktatást teremtett, vezetett ezen a téren, nevezzük digitális írástudatlanságnak, mivel az analfabetizmust nem mindenki értené meg. És erre nagyon büszke vagyok, mivel részben miattam lett meg 2005-6 környékén az a kritikus tömeg, ami kellett, hogy a net árak elérhető szintre süllyedjenek. Persze tudom, ez messze van a tökéletestől, de hát a legfejlettebb országokban is csak 73-4%, a magyar 52% körüli nem is rossz. Sőt, az összes egyéb tényezőt figyelembe véve kibaszott jó. 

 

Szóval, az ACN társadalmilag se különösen hasznos, legfeljebb a legnagyobb telkók (Telekom, UPC, Digi, Tarr) legostobább és legfejőstehenebb ügyfeleinek tud jóárasítást kinálni. Akkor miről is van nagyba szó?

Előzmény: blackzo1 (131)