pufibácsi
2011.09.29
|
|
0 0
8506
|
ha nem gond. ezt a google fordito csinálta.
BMW TIS - használata EGR szelep szivárgás-olaj visszavezetés helyzet: Affectedne járművek: Action:
Használata EGR szelep szivárgás olaj recirkulációs E36, E38, E39 / M51
Ahelyett, hogy a légtelenítő nyílás a vákuum egysége EGR szelep, sárgaréz unió vezette be, amelyen keresztül a szivárgás olajat az EGR szelep vetni egy tömlőt a kerekek házban. Ettől kezdve csak az EGR szelep leeresztő kapcsolatok állnak rendelkezésre alkatrészek. A M51 motorok EGR vezérlés, olaj, gőz kilép a szellőző lyuk a vákuumos készülék esetében kisebb szivárgás a szelep útmutató az EGR szelep. Az így kapott olaj nyomát nem rontják a működőképességét az EGR szelep semmilyen módon, azonban bizonyos fogyasztói panaszok.
Megjegyzés: A M41 és M51 motorokhoz gyártott januárja előtt 96, a szivárgás-olaj vonalat nem lehet utólag. Ok: ne M41 és M51 motorok előtt gyártott 01/96 nem látva nyomásszabályozó szelep forgattyúház-szellőző a hengerfej fedelét. Megfelelő működése a szivárgás-olaj elvezető rendszer csak biztosítani a nyomásszabályozó szelep.
- Vegye le a szívócső. - Kikapcsolására kipufogó visszavezető cső az EGR szelep. - Kikapcsolására tömlőt nyomócső az EGR szelep. - Húzza vákuum vonal elektro-pneumatikus nyomás átalakító ki membrán egység EGR szelep. - Kikapcsolására csavar kapcsolata EGR szelep beszívott levegő kollektor. - Cserélje EGR szelep. - Ellenőrizze a tömítőgyűrű között EGR szelep és a kollektor, szükség esetén cserélje ki. Utólagosan szivárgás-olaj sor EGR
A további munkát lehet téríteni a járművet garancia 1998 márciusáig. VK-23/Löschan Baugruppe / csoport: 11 11 02 97 (209) weltweitne minden országban 03/1997 Helyzet: Minden M51 dízelmotor an EGR szelep (E xhaust G R ecirculation szelep) a szivárgás-olaj visszavezetés vezették be 1997. Affectedne járművek: E36 - 325td/tds, gyártási időszak: 01/96ne E38 - 725tds, gyártási idő: elejétől a sorozat productionne E39 - 525tds, gyártási idő: elejétől a sorozatgyártás Akció: Abban az esetben, az ügyfél panaszát, a szivárgás-olaj vonal és a kapcsolat a kerék fedelet kell utólag cseréjekor az EGR szelep. Eljárás: Csere EGR szelep - Vegye le ventilátor járókerék. Lásd javítási útmutató 11 52 020 - Kikapcsolására tömítő dugó kerék fedelet. - Fit tömítő dugó mellbimbó és húzza meg (30 Nm). - Cut szivárgás olaj vonal 400 mm, és nyomja rá mellbimbóját. - Route szivárgás-olaj mentén fűtés visszatérő cső-és biztonságosan legalább két kábelkötegelő. Megjegyzés: Biztosítani kell, hogy a keresztmetszete a tömlőt nem beszűkült szigorításával a kábelkötegelő. - Nyomja szivárgás-olaj vonal rá sárgaréz kapcsolatot vákuum egység EGR szelep és rögzítse 1-füles bilincs. Alkatrész: EGR szelep PN 11 71 2 247 177 Tömlőt PN 11 71 2 247 099 1-füles bilincs PN 16 13 1 379 229 Tömítő plug PN 11 14 2 247 080 Megtérítése: Az anyag és a munkaerő-költségeket lehet igényelni a szokásos garanciális csatornák függvényében aktuális garanciális feltételek a következők: ne ne ne ne hibás kódot Érvényes hiba kódok panaszok EGR szelep
Utólagosan szivárgás-olaj sor EGR valvene (további munka helyett 11 71 501 EGR szelep): Job száma 00 51 885 Munkaügyi 3 FRUs Garancia 1-es típusú Garancia 1. szakasz Nincs még hozzászólás. Kérjük regisztráljon mielőtt elküldöd. |
Előzmény: Zera_ (8504)
|
|