bano1 Creative Commons License 2011.09.20 0 0 62968

Ehhez már kell fék- és futóműtuning is. A motorhoz a minimum a fekvőkarbisor, vagy egy jól belőtt K-Jetronic rendszer. A motor kihegyezéséhez én annira azért nem értek, de gondolj, több mint másfélszeresét szeretnéd kihozni a gyári teljesítményének, szerintem rendesen át kell alaktíani, hogy ezt elérd. Élettartamban, használhatóságban és fogyasztában nem lesz éppen felhasználóbarát, cserébe te leszel a lámpától lámpáig tartó sprintek királya ;-) Gondolj csak bele, a gyári 130 RS (igaz 1,3-ból) tudott 130 lóerő körül és az kompromisszummentes célgép (versenyautó) volt...

 

Mielőtt belefogsz a tuningba - a későbbi csalódás megelőzése érdekében - kéredzkedj be egy ilyen paraméterekkel bíró gépezetbe, esetleg kérd meg a tulajd, hogy adja oda egy körre, hogy érezd milyen kompromisszomakra van szükség egy 120 lóerős Skodamotor használatakor.

 

Sőt azt javaslom, ha van rá lehetőséged, próbálj ki lehetőleg minnél többféle tuning Skodát, hogy lásd, mennyi erőre van szükséged és mennyi kényelmetlenséget vagy hajlandó elviselni az adott erő érdekében.

Előzmény: Skoda estelle (62966)