kristof-25 Creative Commons License 2011.09.12 0 0 10703

Autóztam hajdanán a nagy hóka-móka Renault 4-el. Na az volt az élmény meg a rókázás határának a próbája amikor a Mátrában és környékén  70 -  80-al eresztetük be a kanyarba. De csak az első, másodikba. A többi kanyart majdnem hátramenetben teljesítettük. 

Na nem ilyenre gondoltam. Ha veszem a jelenlegi állapotot alapnak és csak pár % lenne lágyítva rajta, de nem a dűlöngélés határáig.  De ez még bőven döntés előtti állapot. Ilyenkor nemcsak a rugó karakterisztikával kell számolni, a lengéscsillapítót is kalkulálni kell. De ez már lassan nem az a terület, amit egy hétköznapi és általános használatra szánt kocsinál meg lehet/szabad csinálni.

Megismerve az alap utazási komfortot, a fogyasztási valóságot, részemről ezek - pontok. A + pont a magasabb építés és hogy jól néz ki a kocsi.

Előzmény: C20NE (10700)