cs!rke Creative Commons License 2011.09.07 0 0 71513

A geót vezérlő vákuumszelep szokott azért rendetlenkedni. Mintha 'ellustulna'. Én csináltam olyat, hogy a geót átkötöttem az egr szelepére (egr úgyis ki van kötve). Valamit javult a dolog (nem ugyanolyan az egr szelepe, mint a geóé). Amíg át volt kötve, addig a geó szelepére rákötöttem az egr elektromos csatiját (elgondolás: addig is dolgozzon :)). Kb. 2 hónap után visszakötöttem, és valamivel ugyan jobb lett, de nem az igazi. Ez inkább csak hibakeresésnek jó.

Amit még észre vettem, hogy egy normálisan működő autón indításkor szinte felrántja a geó karját, addig az enyémen nem rántásszerű a dolog, hanem inkább csak felhúzza. Szerintem a szelep által kivezérelt vákuum már nem olyan, mint gyárilag, talán eltolódott a karakterisztikája. Mindegy, a megoldás a csere lenne.

A másik meg, hogy ugyanilyen grafikont nézz meg a légtömegmérő által mért levegőről is! Ha kevesebb levegőt mér, mint kéne, akkor kevesebb kaját ad neki, így a nyomás is később jön meg.

Előzmény: macccy (71512)