anubisaa5 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 80

Szvsz, elférne még a magyar telekom piacon egy vagy akár több szolgáltató is, főleg úgy, hogy manapság a piaci siker nem feltétlenül arányos a felkínált szolgáltatás minőségével és árával, hanem sokkal inkább a reklámmal és azzal a politikával hogy az ügyfél csak addig kedves, amíg meg nem szerezték, aztán majd az ÁSZF különféle rejtett és körmönfont jogszabályaival lehetőleg mennél hosszabb időre lekötik szerencsétlen ügyfelet. Természetesen ebben nem igazán a szolgáltatók a felelősek hanem a magyar állam, de ez nem a fő téma itt.

Nekem a problémám ott van ezekkel az ún. MLM-ekkel, hogy nincs (tudtommal) egy korrekt tájékoztatásuk, árlistájuk, hanem "menj el, és hallgasd meg az előadásukat", amitől a gyomrom kifordul. Egy alkalommal nagy nehezen elcsaltak (Flavon), de soha többet, ez biztos. Úgy tesznek, mintha ők találták volna fel a spanyolviaszt, és ha lehet választani az inkorrekt reklámok és az előadásuk között, akkor még mindig inkább a reklám. Tőlem lehet piramisjáték is vagy nem, de ezt az üzletkötési politikát (ami kétlem hogy sokkal olcsóbb, mint  a reklám) rendes ember nem veszi be.