Rózsahegyi László Creative Commons License 2011.08.30 0 0 75

Teljesen igazad van. Egyébként Salvias több helyen is küzd az ACN rossz színben való feltüntetéséért. Mint azt egy másik portálon is megírtam felattébb furcsa, hogy valaki órákat tölt el azzal, hogy bizonyítékokat keressen az ACN ellen, sőt még személyesen is nyakába veszi ezért a várost. Ez leginkább úgy tűnik, mintha egy profi marketinges lejárató hadjárata lenne de nem számít.  A fő, hogy mi pillanatok alatt több mint 3000 fős csapattá váltunk, és már az első hónapban több, mint 15.000 ember számláit tudtuk jelentősen csökkenteni. Igazából nem haragszom senkire, a gőzgépet is szét verték először, nyilván az ACN munkássága sem tetszik sok embernek. Érdekes, hogy teljes Nyugat-Európának megfelel az ACN. Salvias urat pedig megkérném, hogy ha ennyire biztos a dolgában akkor írja már ide a rendes nevét és elérhetőségét, ahogy én is teszem. Ismeretlenül, teljesen megalapozattlanul, könnyű bármit is írni. Bemásolom ide is korábbi véleményemet egy másik fórumról:

Kedves Salvias

Sajnos olyan kevés információval rendelkezel a témában, hogy nehéz veled érdemben vitázni, de megpróbálom. Először is a titokzatosan eltűnt linkjeidet az oldal szedi le, mert sok fórumon nem lehet linkelni. Több "bizonyítékodat" megnéztem és pont az ellenkezőjét bizonyítják, mint amit írsz, nem tudom, hogy sikerült így félre fordítani. Az egyiknek pl. ez a vége: Átverés az ACN? NEM ABSZOLÚT NEM AZ! Megkérdeztünk egy bírót és ő is így vélekedett, sőt a multi milliárdos Donald Trump is a nevét adta a céghez. A többi bírósági esetről azért nem szóltam mert nem néztem meg őket, feleslegesnek tartottam, de ígérem megnézem azokat is. Ha nézed a híreket, azért láthatod, hogy minden héten beperel valaki valakit ezen a piacon. Úgy látom, hogy a te sarkalatos pontod nem is az ACN, hanem minden direkt marketing vagy MLM formában működő üzlet kontra átverés.

Felmerült bennem a kérdés, hogy miért fektet valaki ilyen hatalmas energiát abba, hogy bizonyítsa, hogy az ACN-nel gond van? Bevallom már az is felmerült bennem, hogy valamelyik nagyobb cég marketingese vagy, akit nagyon bánt, hogy az ACN 10.000-es tételben viszi el az ügyfeleket más szolgáltatókhoz. No mindegy, én vállalom a nevemet és a cégemet is bátran. Mindenesetre tényleg fura, hogy valaki veszi a fáradtságot és személyesen elkezd kutatni a városban. Nem értem, de mindegy.

A pilótajátékokkal kapcsolatban teljesen egyetértek, ezek hatalmas átverések és sajnálom azokat akiket belerángatnak. A pilótajáték és a direkt marketing vagy MLM üzletek azonban alapjaiban működnek másként. Aki nem jártas a témában könnyen egy kategóriába sorolja őket. A lényegi különbség, hogy a pilótajátéknál kizárólag arra alapozzák a bevételeket, hogy jön valaki alád és az befizet egy belépési pénzt, amiből kifizetik a jutalékod.
Az ACN-nél minden új tagnak kell kötnie min. 3 szerződést és ezt fent is kell tartania. Az ezekből befolyó havidíjak jutalékai fedezik a mi pénzünket. Ha az adott csoport tagjai nem kötnek szerződéseket, nem is lesz soha a csoport vezetőjének jelentős profitja. Attól, hogy valaki csatlakozik a csapatomba és kifizeti az ACN felé a franchise díjat, attól nekem egy Ft-om nem lesz. Itt csak egy mondattal megjegyezném, hogy itthon, csakúgy mint más országokban ez egy engedélyköteles tevékenység, ami nincsen ingyen. A nagy mobil szolgáltatók pl. milliós nagyságrendű összegeket kérnek azért, hogy egyáltalán eladhassunk egy szerződést a részükre.

A direkt marketing amúgy nem egy mai találmány. Nem tudom hallottál e pl. az AVON-ról? 125 éve ezzel a módszerrel dolgoznak és a világ legnagyobb kozmetikai cége. Ők is piramisjátékot űznek? Ugye nem? Attól, hogy egy cégnek piramis alakú a szervezeti struktúrája, attól még nem piramis játék! Vagy a munkahelyed az? Hiszen van egy főnök felül, aki nagyot kaszál, alatta a kisebb vezetők kisebb kaszával, a legalján meg a "serpák" akik általában éhbérért dolgoznak, életük végéig számla gondokkal küzdve. Na ez tényleg piramis játék, csak legalizálva.
Jogosan merülhet fel a kérdés, hogy akkor miért szidják annyian ezeket a rendszereket. Nagyon egyszerű a válasz. Azért mert ez egy vállalkozás. Ugyan olyan, mint bármely más vállalkozás a világon. Tudod mennyi a magyar vállalkozásoknál a lemorzsolódási arány? Kb. 90%. Ez annak köszönhető, hogy az emberek itt szembesülnek a valódi problémáikkal. Nagyon könnyű egész életünkben a főnököt, meg a hülye kollégákat hibáztatni, vagy mondjuk a politikusokat. Amikor azonban eljön az igazság pillanata és magunknak kell megtenni mindazt, amiért eddig másokat okoltunk, a legtöbb ember behúzza a farkát és visszakullog a munkahelyre, ahol megmondják neki, mit is kell tennie. Bizony, vállalkozónak lenni nagyon-nagyon nem kényelmes dolog, fel kell adni sok mindent korábbi kényelmes életünkből a gazdagsághoz, és ezt az árat csak kevesen hajlandóak megfizetni. Szinte minden sikertelen próbálkozó ezt mondja: Nem működik az MLM, átverés az egész. Valójában pedig képtelenek voltak a saját lábukra állni. Úgy van ez, mint az iskolában. Ha a tanulók 10%-a jól tud teljesíteni, akkor valószínűleg nem a tanárral lesz a gond. Nálunk az ACN-nél rengetegen kerestünk már hét számjegyű összegeket. Csak az én csapatomban több, mint 300 szerződést kötöttünk. És valóban, több csapattag is van, aki már most feladta, így feleslegesen fizette be az induló költségeket. Ők sem fognak lelkesen beszélni az ACN-ről. Pedig pontosan ugyanazt a lehetőséget kapták, mint a sikeres kollégák. Csak nem hoztak áldozatokat, úgy mint a jól keresők.

Pár szó a rossz minőségű szolgáltatásokról. Érdekes én folyamatosan használom őket és semmi gond nincsen velük. Persze panaszok mindig lesznek. Én a UPS szolgáltatást mondtam le, mert miután átálltak egy másik műholdra, használhatatlan lett. Mikor bevittem a beltéri egységet, már csak annyit kérdeztek: műhold átállás miatt? A napokban pedig a T-mobile számlázott ki Internet forgalomra 14 ezer Ft-ot és miután beszéltünk velük 2000. - Ft lett. Ezek is panaszok, mégsem mondhatom, hogy ezek a szolgáltatók rosszak. Persze vannak hibák. Ahol ekkora mennyiségű ügyfélről beszélünk, mindig lesznek elégedetlenek. Olyan ez, mintha olyan pártot keresnél, akire a lakosság 100%-a szavaz a választásokon.
A másik ok amiért furcsa, és erre mondtam, hogy tájékozatlan vagy a témában, mert az ACN a már meglévő szolgáltatók vonalait használja. Tehát ha rossz minőségű a szolgáltatás, akkor a T-COM, Invitel, UPC minőségét szidod. Az ACN nem rendelkezik technikai eszközökkel a vezetékes szolgáltatások palettáján, csupán ügyfeleket szerez a mostani szolgáltatóknak. Ezért javasoltam, hogy gyere el egy ismertetőre, ahol az ilyen alapvető félreértések tisztázódhatnak benned. Ha már úgyis ennyi energiát szánsz ennek a témának, akkor ez már igazán nem túl nagy áldozat.
A cég mérlegéről és egyebeiről nem is kívánok hosszasan beszélni, mert az megint egy hatalmas mellényúlás. Ez egy leányvállalat, ami idén lett bejegyezve az országban. Kérdezz meg egy könyvelőt, hogyan néznek ki a mérlegek egy frissen indult cégnél és rájössz mit is kerestél és mi volt vele a gond. Nem véletlenül nem válaszoltak az email-re, mert aki ért a számvitelhez, egyből levette, hogy a levél írója nem jártas a témában. Hogyan lehetne egy frissen alakult leányvállalatnak előző évi eredménye, mikor még nem is létezett? A féléves mérlegek pedig Nem július 30-ára készülnek el, de inkább nem megyek bele, mert végtelen történet lenne.

Ügyfélszolgálat és iroda: Egész európát Amszterdamból irányítják, itt van 900 ember aki központilag képezi az ügyfélszolgálatot. Ez multi cégeknél teljesen megszokott dolog, lényegesen alacsonyabbak a költségek és az információ sem csúszik az országok között. Itthon nem is lesz soha olyan ügyfélszolgálat, amire te gondolsz. Nincs is értelme, hiszen mint azt már mondtam az ACN csak ügyfeleket szerez a szolgáltatóknak. Két saját szolgáltatása pedig Internet alapú. A netet megint valamelyik hazai szolgáltató biztosítja. A készülék pedig ha meghibásodik, egyszerűen küldenek egy újat. Az ACN pont azért olcsóbb, mert nem tart fent irodákat, nem reklámoz, stb. . . Ezek a pénzek maradnak meg az ügyfeleknél.
Végezetül pedig azt írod hasznavehetetlen termékek. Ezt igazából nem is értem. Naponta min. egy órát használom a videotelefont, hihetetlenül praktikus készülék és ingyen hívhatom vele az összes kint dolgozó barátunkat. Havi 2500. - Ft-ért nekem teljesen megfelel. Vagy a vezetékes telefon szolgáltatás a használhatatlan? Miért? 3 millió embernek még van, nekik jó. Olyan vita ez, mint, hogy melyik a jobb autó a japán vagy a német. Minden terméknek és szolgáltatásnak meg van a saját piaca. Aki pedig fagyasztott heringgel akar fát vágni, az ne mondja, hogy a hering rossz.

Végezetül egy nagy igazságot szeretnék megosztani veled: Ha azt keresed miért nem kell valamivel foglalkoznod, akkor meg is fogod találni a válaszaidat. Ellenben ha arra koncentrálsz, hogy miként lehetnél sikeres egy ilyen üzletben, akkor azokat a válaszokat fogod megtalálni, ami ebben támogat vagy segít.

A világ csodálatos, keresd benne a jót és meg fogod találni. Leveleidből most egy csalódott, a világot ellenségesnek tekintő ember képe bontakozik ki nekem. Ezt a mentalitást általában a környezetünkből hozzuk. Ismerkedj meg olyan emberekkel akik sikeresek, ott is lehetőséget látnak, ahol mindenki más csak a veszteséget. A neten megtalálod Bryan Tracy anyagait, szerintem nagyon élveznéd és visszavinne téged a vidám oldalra. Most órákat töltesz azzal, hogy keresed, miért nem jó ez a cég. Ha ennyi energiát öltél volna abba, hogy velünk dolgozz, már simán lenne 15 szerződésed, amire kifizettek volna 111. 000. - Ft-ot, akkor pedig máris +30ezernél tartanál. Ennyire egyszerű a dolog! :)))
Szép napot!

 

Rózsahegyi László
ACN független képviselő

 

Előzmény: qpaqpa (74)