HUTI 4x4 Creative Commons License 2011.08.15 0 0 224

Szerintem elég brutál féltengelyek vannak, az elsők lehetnének érzékenyek rá a csuklóknál, de nem hiszem, hogy akkorát fogna egyszerre mindkét kerék, hogy megroppantaná. Feltételezem nincs difizárad... na az már más kérdés, egyébként nekem a srác azt mondta, aki versenyzik is ferozával, hogy neki volt, de szét is tört a difi..szóval nem érdemes berakni. Neki egyébként brutál nagy Bf MT-és gumik vannak fent és nyúzza már pár éve a vasat. (idáig nem cserélt hajtás)

Lehet, hogy nem csak a hajtást, hanem a futóművet is "izgatni fogja" az MT-s gumi, de nem hinném, hogy drasztikusan befolyásolja az alkatrészek időtartamát. Arra vigyázz, hogy 235/75-ös guminál nagyobb, kényelmesen csak kasztni emeléssel fér be, sőt nekem (50mmm-es emelés) a sárfogó csavarjába épp egy picit beért a 235/75-ös bridgestone dueler MT-s gumi. Egyébként a nagyok azt mondják, hogy ha MT-s gumit szeretnénk mindenképp a keskenyet válasszunk, mert jobban bele tud kapaszkodni, a szilárdabb rétegbe. Nekem nem sokat volt fent, mert értelmetlennek tartottam 3 okból:

-nagyon hangos

-beleragadnak a nagyobb kövek és teliveri az egész kocsit mocsokkal.. (bár szerintem ez nem sok terepjáróst érdekel) :D

-70%-ban aszfalton megyek

Őszintén szólva a BF allterrain gumijával is bőven el tudok menni olyan helyeken mint az MT-sel.. és ha az MT-és elkezd kopni nagyon csuszik aszfalton és jelentősen romlik a terepen való teljesítménye is.

Egy biztos, most 235/70-es nyári gumik vannak fent, de ha meglátják a sarat inkább visszafele pörögnének. :D

Előzmény: véreb72 (219)