liliana01 Creative Commons License 2011.07.31 0 0 10

A díjtáblázatokat ismerem.

Csak a DPS szogáltatás érdekel.

 

Inkább az apróbetűs részekre lennék kiváncsi .

Mennyire könnyen lehet belesétálni nem kellő odafigyelésből rejtett csapdákba amit aztán a zsebem bánhat ? Estleg ha van valakinek konkrét példája, amit megtapasztalt.

 

Pl. vannak  olyan  ügyfeleim akik ha engem hívnak nem érvényes a T-Comos 0-ás kedvezmény csomagjuk , pedig a számom teljesen normális 06-1-xxxx-xxx.

 

Tudom, ez nem az én költségem és nem az én szolgáltatóm problémája, de ha az  ügyfeleimnek kellemetlen, akkor nekem is az.

 

Jelenleg datanetes a vonalasom. 3000 Ft/hó, teljes belföldi díjmentes vonalas  hívással ( bármikor , bárhova, egy hívás max 60 perc, havi összperckorlát nincsen.

Ez is kapcsolt "áru", mert csak internetes előfizetés mellé rendelhető.

Ugyanakkor találtam kedvezőbb internet előfizetést, ez is oka, hogy váltani szeretnék.

 

Az ACN-nel alapból nem működik a hagyományos fax, csak bizonyos technikai feltételek mellett.

Van-e olyan tapasztalat akinek sikerült a faxot is használnia ?

 

Valamint érdekelne ,  hogy rendben működik-e  technikailag az ACN szolgáltatás,  a megrendeléskor és főleg utána milyen az ügyfélszolgálat, ha baj van mennyire készségek és gyorsak, stb....

 

Zeki megleltem a Moderációs topikot, kértem a link törlését ( végigpróbáltam az aláhúzott szövegeket, mire megtaláltam),  remélem törlik. Kösz a segítséget.