CKD Kombinát Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74730

Ajánlok iskolaidőben egy reggel 7 óra körül Etele térről induló 49-est megszemlélni!

De a legjobb ha kiállsz mondjuk a Tétényi úthoz 7:00-7:30-ig, és folthatás vizsgálttal keresztmetszeti forgalomszámlálást tartasz.

 

Azt mondjátok változtassunk a 47-49 1:1 arányán. Mindent lehet csak következményei vannak! (c IGy)

Legyen 2:1 az arány. Akkor a 47-es jár 2-4 percenként, a 49-es 6 percenként.

Ez az Etele tér felé a csúcsórában 5-el kevesebb 49-est, azaz durván 1000 férőhellyel kevesebbet eredményez. A maradék 14 (19+49 együtt) kell elosztani a kiső kapacitást. Ennyire nem üresek azért arra a villamosok!

Nem is beszélve arról hogy a Fehérvári úton ezzel szerintem megnőne az egyenetlenség. Illetve a Városház tér felé jelentős lenne a túlkínálat.

 

Ha 47-es helyett 41-est ad Kelenföld annak ugyan az lenne a hátránya mint az előbb írtál este a 47-es. Sőt szerintem rosszabb.

Most a Kocsiszíntől Körtér felé az első villamos 3:57-kor indul, akkor 4:39-kor tenné.

41 kiálló ksz.-től: 3:57, 4:11, 4:31
973-as ksz.-től: 4:09, 4:39

Igazándiból csak a 3:57-es hiányozna, de az nagyon. De a többin is szoktak már szép számmal utasok lenni.

A beállásról meg ne is beszéljünk, mert Batyi felől beálló 41-es jelenleg nincs, így az mindenképpen plusz lenne.

 

Ennél egyszerűbb ha minden 47-est Budafok adja, bár azért a reggeli Kelenföldi kiállásnak is van előnye, hogy onnan hamarabb kezd sűrűbben járni. És ennek nagy előnye van, mert a Hauszmann Alajos utcához eléág sokan mennek dolgozni a Körtér irányából is.

 

Alapvetően szerintem a Fehérvári úton megfelelő kapacitás van mozgatva, az elosztásával vannak bajok.

Ezen pedig lehetne segíteni. Tavaly ősszel pl. egész jó lámpaprogram volt, azóta azt két lépcsőben is sikerült elb@szni.

 

A legrosszabb most a Hauszmann Alajos utcai lámpa, ezt jó lenne a korábbira visszaállítani!

Előzmény: Humarci (74729)