Humarci Creative Commons License 2011.07.25 0 0 74729

"Reggel befelé irányban szépen ki tudják tömni a villamost. Főleg ha bejött egy vonat is, akkor már indulásnál szinte tele a kocsi. Ezután a Csóka utcánál jön egy fekete megálló, Tétényinél is vannak, követketző nagyobb létszám a Kosztolányinál várakozik. És nem mindenki csak a Körtérig utazik. Délután hasonló a helyzet, csak fordított irányban. Bár hozzá kell tenni, hogy reggel is akadnak szép számmal Etele tér felé is."

Ez engem nagyon nem győz meg, érdekes módon a buszoknál beáldozták az etele miatt a tétényi folytatását, a 49-est miért nem lehet? A 19/49 -et reggel szoktam figyelni és megfigyeléseim alapján kosztolányin jelentős a leszállók száma, körtéren még több ott szinte túlzással kicserélődik a "csomag". A körtéri felszállók jó része ha nem lát érkezésekor 47 v. 49 villamost akkor középre a járdára helyezkedve várja melyik jön hamarabb, őnekik mindegy melyik megy.

 

"Megoldás lehet, ha minden 47-es Budafokról áll ki, vagy a kelenföldi beállókat későbbre tesszük. Mondjuk a 23:35 és 23:55-ös Deák téri indulók mehetnének arra is, Fehérvári út felé úgyis ott van már a 973-as.

De az tényleg rossz mindenkinek, hogy az említett időszakban Budafok felé 12 percenként indul 47-es. Akkor is jó esetben együtt megy valami 18-41-el. Haladni sem lehet, annyira zsúfolt a kocsi."

szvsz az lenne a megoldás ha minél több 47-est adna budafok és a batyin kezdő 41-eket kelenföld adná

réges régen pl agybajt kaptam hogy a mentrendben szereplő utolsó 47-es körtérig ment csak 47-es vonalán...

tehát a javaslatod alapján: 47K érkezik körtérre 23:46 ill 00:06-kor(23:55kor jön egy 18K), 973-as 23:51 ill. 00:16 amik nem szerencsések. Arról nem is beszélve hogy nem is biztos hogy felfér annyi +ember aki amúgy villamossal menne a 973-asokra.

Hasonlóan a hajnali első villamos vs. utsó 973-as, itt is a villamos besegítése nagyon jól jön a busznak mert szarrá van tömve és szvsz a villamosok nélkül nem is tudná elvinni a népet

 

Előzmény: CKD Kombinát (74723)