HUTI 4x4 Creative Commons License 2011.07.25 0 0 200

Sziasztok!

Nekem is van ilyen olajhűtő közdarab, a motor és az olajszűrő között, a 95'-ös autóba volt. Kíváncsi vagyok, hogy miért akarod beszerelni a hőmérőt, van ezzel kapcsolatba valami okosság? :D

Beszereltem a "felújított" viszkót. Mértem a ventillátor függvényében az vízhőmérsékletet... őszintén szólva semmi változás a korábbihoz képest, bár hozzáteszem, hogy meg se lepődtem, mert amit kaptam szilikonolajat hígabb volt a gyárinál. A makettozóm olaj viszkozitása hasonló volt a gyárihoz? Majd megpróbálom olyannal is, de mostanában nem lesz rá időm.

Egyébként megfigyeltem, hogy csak folyamatos magas fordulatszám (hosszú távok után, viszonylag nagy motorterhelés) halanni a bugyogást, akkor se mindíg és csak akkor ha egyből leállítom a motort. Ebből is arra következtetek, hogy nem jó a viszkóm, mert a gyári adat szerint is magas fordulatokon lehet mérni, hogy "kapcsol".

Terepen meg városban még nem halottam, sőt ha járatom picit a motort hosszú út után akkor sem.. és igen, mindezek melett a hőmérő szerint tökéletes a hőmérséklet. 

Előzmény: szipusz2 (198)