CAT IIIc
2011.07.03
|
|
0 0
61295
|
Az autospoiler csak egyetlen tényező egy ilyen eseményben, és normális leszállásnál ez a tényező nem annyi, hogy bajt okozzon. Orrfutóra pedig nem érdemes kötni, mert többszáz méterig eltarthat, míg az berugózik. Közben meg nyílik a reverz ami lefelé húzza a szöget. Akkor meg ugye az a baj, hogy hirtelen csapódik le az orra, mert annak sem kormányoztak ellen.
A Boeing (lehet, hogy az Airbus is, nem olvastam még végig a 320-as tréninget) azt írja, hogy ha elpattant a vas, számíts a spoilerekre, de ne nyomd tökig a kormányt, mert akkor meg az orrát vered oda. Leginkább az a feladat, hogy NE engedd változni az állásszöget, és legfőképp ne húzd. Ezt viszont mindkét cég leírja, mert alapvető. Az erre való eszközt pedig az egyik cég a lábad közé szerelte, a másik meg a karfába :))) A többit szerintem b737 vagy goldeneagle nálam százszor jobban tudja :)) |
Előzmény: Törölt nick (61289)
|
|