RiosBogar Creative Commons License 2011.07.01 0 0 6374

Szia!Nem is tekintem ezt vitának mert ugy érzem te is látod azt amit megkell adni ennek a rendszernek,hogy hosszu életű legyen,de sajnos a bosch befecskendező rendszerű autóknál a porlasztó csucs probléma ugyan úgy megvan mint a többieknél.Én is azon a véleményen vagyok,hogy ezt  jó minőségű /prémium/ üzemanyag tankolásával ellensulyozni lehet illetve adalékok hozzá adásával és itt most nem tenném le a voksot egyik mellet sem és nem próbállok pártoskodni az arol2-T melett sem ami ugye nem mondhatnánk,hogy diesel adaléknak lett kifejlesztve ,de több dieseles szaki tanácsolta,hogy nyomjam neki.Amugy renó dci is bosch befecskendező rendszer.Azt hallottam,hogy a densok a legjobbak,de ezt nem tudom nem olvastam utánna.Am hála magamon és "/laci53 azt hiszem /"kivül a rionál még nem tudok róla,hogy okozott volna problémát a porlasztó csucsok rendellenes kopása Amúgy ha indul a gép és hibátlanul megy öszintén ki az aki beméreti a por.csucsot és esetleg látja a kezdődő problémát mert ha nekem ez nincs lehet,hogy én sem tudnám,hogy mitől müködik a szerkezet..Mint írtam azt mondta a szaki az enyémre,hogy ettől fügetlenül a plusz kenés sem mentete  volna meg a nyomás  szabályzómat mert ez állítólag érzéketlen  kenésre.Amúgy rá mért a szaki és mondta,hogy mind összessen 100 bár nyomás volt a közöscsőben a nyomás índitózáskor és hát mint a képen látad a 2-es és 4-es porlasztó még pluszba csinálta problémát./amugy ezeket ideiglenesen javította/ azóta a résolaj vissza eset úgy mintazt az 1-es hengernél láthatod./Nem világitott a csák norris lámpa,de a kiolvasásnál bár nem voltam ott csak annyit lehetett kiolvasni,hogy alacsony a nyomás,de azt,hogy a porcsucs engedi vagy ,hogy a nagy nyom szivattyú vagy,hogy nyom.sza. szelep azt nem lehetett ebből megállapítani.Ja  10lityihez rakok0,7deci olajat de sajna ez1 kicsit kényelmetlen mert mindig kanába kell tankoljak az összerázás miatt.A nyom. szab. szelep a cső bal oldalán van a jobb oldalon pedig a nyomás érzékelő.Amugy az üzemanyag hőmérsékletére nagyon kényes bár ugyan ezt nem veszed észre normális esetben de ez nagyon ki van számolva és a megfelelő érzékelők küldik a jelet a computernek ami aztán dolgozik,hogy nevedd észre illetve a tervezésnél minden millimétert amiben a gázolaj halad gondossan megterveznek mert még az is számit.A közös csőből kihaladó nagy nyomásu csövek hossza is tizedre  egyforma és nem azért vannak ugy meghajlítva mert így szép.Ezért és hasonló okokbol van az,hogy a tied is hülyéskedett a gázolaj sürüség változásátol.Ja a kagylos kut az nagyon gáz van róla tesztem is  és semmi jót sőt csak rosszat  írtak az oroszlánosról nincs teszem viszont jártam vele és nagyon jóvolt vele menni kellemes motorhang és mintha a fogyasztás is jobb lett volna szerintem tuti jobb.A tolást én is úgy gondoltam ahogy te.üdv.

Előzmény: Banditoo (6370)