sylvanus67 Creative Commons License 2011.06.21 0 0 1355

Segítsetek egy picit.

Kértem a T-comtól telefonvonali internetbekötést telefon nélkül.

Röviden a következőt csinálták.

 

1. Kiküldtek futárral egy modemet.

2. A másnap kijövő szerelők hoztak magukkal egy telefont. Elhajtottam őket.

3. A kiérkező üzletkötő esküdözött, hogy nem lesz telefon bekötve, de nekem gyanús volt a megrendelésen a beikszelt telefoncsomag.

4. A netet bekötő szerelő hozott magával egy routert. A modemhez nemk nyúltak. Néhány napig meg voltunk elégedve

5. A megérkező számla mindenféle telefonszolgáltatásra hivatkozva túlszámlázott volt. Panaszt tettem. Állították, hogy megrendeltem a telefonszolgáltatást, de nagy nehezen meggyőztem őket. A telefonszolgáltatást levették.

6. Ezután 1 napig nem volt net, mert az ügyfélszolgálatos csaj valamit elcseszett a beállításokban. 12. órán keresztül közel 3 órai hívásomba került mire kijavították.

7. Megjelentek megint a szerelők, feltettek egy ugyanolyan modemet amiről az 1-es pontban beszéltem. Az 1-es pontbeli modemet nem akarták elvinni.

 

Most a következő a helyzet túl az átb@száson és a sok-sok telefonáláson és mérgelődésen:

1. windowsba történő belépés után az ADSl-kapcsolat csatlakoztatás ikonra kattintva, kb. 2 perc után épül csak fel a kapcsolat. (egészen addig nem jön létre míg valamiféle "LAN" kapcsolatot fel enm próbál építeni, ami "korlátozottan jön létre.

2. ha a számítógép lemegy "suspend"-be vagy hibernálódik, a kapcsolat nem épül fel újra, mint a router esetében, hanem indítanom kell  gépet.

 

Ez normális vagy mit tegyek?