Itt most egyben válaszolok több mindenre :
Ugye volt az, hogy alaphelyzetben is melegedik a tranyósor - a gyújtásszál ( vékony piros ) állandóan megkapja a pakk plusszt, így az üresjárati áramfelfétel 0,04A. Dube leírása alapján ez nem túl jó érték, de nem is a hibakeresés kategória, azt hiszem ezzel meg kell barátkoznom...
A végálláson már nem működtető gázkar határolója elébepillanatragasztóztam egy 2mm-es műanyag darabkát, így most frankó, a kmó szerint megkapja a fullgázt.
A pöcök visszahúzó rugójábol kivágtam egy keveset úgy, hogy biztonsággal visszahúzza alaphelyzetbe a kart, de a húzáshoz már csak kb a fele erő kell :) .
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/0/6/1/THM_0009048061.jpg)
Dube, amit beszúrtál tempomat rajzot, abba egy gázkarhoz hasonló, hall-os fix helyzetbe állítható " poti " van ugye? Hol keressek ilyen alkatrészt? Bekötném, mert nem tűnik borzalmasan megoldhatatlannak :) . A letiltós fékkar előírás jogos, én még megfejelem egy olyannal kényelmi ráadással is, hogy jó lenne egy olyan kötést csinálni, hogy fékezés esetén kikapcsolódjon a tempomat automatikusan, tehát a fékkar elengedése után ne kezdjen el húzni újra.
pl : lassítasz, de elfelejted kinyomni a tempomatot. Megállsz a pirosnál és a fékkart elengedve megindul a bringa. Adrenalinszint ugrás, rögtön rákapsz megint a fékkarra, és dühösen kinyomod a tempomatot.
vagy ami a rosszabb: fékezel de elesel. ezután sem lenne jó ha elkezdene pörögni.
A lényeg, hogy a tempomat nagy kényelmet tud adni, de veszélyes is :(
Az el-bike és az új vezérlő illesztése :
vezérlőszálaknál a zöld - kék cserélve kellett maradjon, úgy ahogy a vezérlőt megkaptam ( # 15917 ),
a fázisszálakat meg a vezérlők A - B - C kódozása szerint kellett összekötni ( #15916 )
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/0/5/9/THM_0009048059.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/0/6/0/THM_0009048060.jpg)
A fázis és vezérlőszálak próbálgatásához összerittyentettem egy emelőkeretet :
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/0/6/2/THM_0009048062.jpg)