Riger Creative Commons License 2011.06.06 0 0 15991

Itt most egyben válaszolok több mindenre :

 

Ugye volt az, hogy alaphelyzetben is melegedik a tranyósor - a gyújtásszál ( vékony piros ) állandóan megkapja a pakk plusszt, így az üresjárati áramfelfétel 0,04A. Dube leírása alapján ez nem túl jó érték, de nem is a hibakeresés kategória, azt hiszem ezzel meg kell barátkoznom...

 

A végálláson már nem működtető gázkar határolója elébepillanatragasztóztam egy 2mm-es műanyag darabkát, így most frankó, a kmó szerint megkapja a fullgázt.

A pöcök visszahúzó rugójábol kivágtam egy keveset úgy, hogy biztonsággal visszahúzza alaphelyzetbe a kart, de a húzáshoz már csak kb a fele erő kell :) .

 

 

Dube, amit beszúrtál tempomat rajzot, abba egy gázkarhoz hasonló, hall-os fix helyzetbe állítható " poti " van ugye? Hol keressek ilyen alkatrészt? Bekötném, mert nem tűnik borzalmasan megoldhatatlannak :) . A letiltós fékkar előírás jogos, én még megfejelem egy olyannal kényelmi ráadással is, hogy jó lenne egy olyan kötést csinálni, hogy fékezés esetén kikapcsolódjon a tempomat automatikusan, tehát a fékkar elengedése után ne kezdjen el húzni újra.

pl : lassítasz, de elfelejted kinyomni a tempomatot. Megállsz a pirosnál és a fékkart elengedve megindul a bringa. Adrenalinszint ugrás, rögtön rákapsz megint a fékkarra, és dühösen kinyomod a tempomatot.

vagy ami a rosszabb: fékezel de elesel. ezután sem lenne jó ha elkezdene pörögni.

A lényeg, hogy a tempomat nagy kényelmet tud adni, de veszélyes is :(

 

Az el-bike és az új vezérlő illesztése :

 

vezérlőszálaknál a zöld - kék cserélve kellett maradjon, úgy ahogy a vezérlőt megkaptam ( # 15917 ),

a fázisszálakat meg a vezérlők A - B - C kódozása szerint kellett összekötni ( #15916 )

 

 

 

A fázis és vezérlőszálak próbálgatásához összerittyentettem egy emelőkeretet :

 

Előzmény: dube/1 (15965)