Otto Normalverbraucher Creative Commons License 2011.06.02 0 0 2412

Mivel az egész rendszer a parasztvakításon alapul, elég nehéz jót írni róla.

Úgy kell eladnod "csodacuccokat", hogy a cég által leírt hazugságokat kell mantráznod a leendő vevőknek. Akik sok esetben majd az ismerőseid, barátaid, rokonaid lesznek.

Van hozzá gyomrod, hogy átvágd őket?

Ahogy az előttem szóló is leírta, töredék áron lehet kapni ugyanolyan, vagy jobb minőségű edényeket. És még csak meg sem kell hallgatni hozzá az ügynök lehengerlő dumáját. Bemehet a vásárló bármelyik edényboltba, hipermarketbe, és válogathat: összehasonlíthatja a minőséget, az árakat, a designt.

A Zepter esetében meg erre nincs lehetősége: megjelenik az edényügynök, aki bevillantja a NASA-fejlesztéstől kezdve az összes nagy marketinghazugságot. És addig mondja a magáét, amíg az egyszeri balek rá nem harap.

 

Van ehhez gusztusod...?

 

Ha eü termékeket (bioptron lámpa) kell eladni, az meg még gázosabb... Mert esetleg olyan betegnek kell lyukat beszélni a hasába, aki fokozottan kiszolgáltatott, reménykedő.... Közben meg a "csodalámpa" a marketingszövegben szereplő bajon tizedére sem alkalmas...

 

 

Előzmény: atinácska (2409)