megabuga Creative Commons License 2011.06.02 0 0 187257

Ennél olcsóbbat már tényleg ne akarjak:)

Most nem tudom milyen fékkar van rajta de sejtésem szerint műanyag, akkor az is csere, e kapcsán az merült fel bennem, hogy esetleg kombinált FÉKVÁLTÓKARt vennék, csak itt meg azt nem tudom, hogy ettől még a váltót ugye nem kell cserélni.

 

Mondjuk az első váltóhoz egy fokozatmetes kar van és igen nehezen is működik, ez hogy javítható, váltó csere, vagy egy kar csere fokozatosra, és egy jó tisztitás elég neki? A hátó váltó kifogástalan :) ez is valami:)

 

Elnézést, hogy alap kérdéseim vannak, de kb 1 éve ültem újra bringára, és a sajátomon kisebb javításokat karbantartásokat megcsináltam, de cserék még nem kellettek. Ami nagyobb dolog volt az meg szervíz, de sajnos 2 szervízzel is volt rossz tapasztalatom. Olyan érzésem volt mintha minden áron rám akarnának beszélni dologkat, de lehet, hogy én vagyok túl negatív nem tudom.

 

1. Volt ahol azt mondták, hogy le kell cserélni a hátsó váltómat mert régi...hozzáteszem, hogy hibátlanul működik, miért kellene lecserélnem. Vélemény?

 

2. A másik helyre bevittem a gépet, mert láttam, hogy el van repedve több láncszem is, valószínűleg azért mert nem kezeltem le túl alaposan a tél beköszöntével és szétmarta a só, de lehet ilyen volt már mikor megvettem használtan tavaly, mindegy mondom, akkor legyen csere, mert több szem is repedt volt. Erre azt mondta a szervízes, hogy semmi akadája, de a hátsó fogaskoszorút is cserélni kell hozzá. Mondjuk ezt még el is tudom hinni. Vélemény?

 

Egyenlőre, amivel csak lehet próbálok én megbírkózni, hosszú távon biztosan megéri.

 

Érzem már, hogy sokba lesz nekem az asszony:D

 

 

Előzmény: halaloszto (187255)