RiosBogar Creative Commons License 2011.05.29 0 0 6329

Szia lasnagy!Amit írsz nekem nagyon is ismerős probléma és már nem most kezdődött sajnos.A fékbetét cseréjével megfog szüni a gond de csak ideig óráig és a stab pálca csere sem fog megoldást hozni mert ez a probléma nem ez miatt van.A fékbetét hátulján a fémlap amit emlegetsz már ha 1-re gondolunk az egy pattentos rugó acél lemez ami nem ragasztott hanem patentos és soha le ne hagyd ha betétet cserélsz.Én ugylátom,hogy ez tervezési hiba mert hát 2mm-es fékbetétet nem kellenne még cserélni.Mint mondottam én is így jártam.A problémát ott látom,hogy a fékmunkahengert levéve ugye ami 2db 8-as csavar lesz ott neked kettő tüske vagy duggattyú ki,hogy hívja ami mozog mert hát kell neki a lényeg,hogy ezeket húzd ki. Az egyik egy sima  teljessen fém lesz a másikon pedig lesz vagy kellene lenni ha nem ment szét 1 kb 2.5cm gumi bevonatnak ami a rezgéseket elkéne,hogy nyelje és így ha bele rugsz sem zörögne és valószinü,hogy menet közben sem.Az enyém teljesen szét ment a gumiból csak foszlányok vannak meg sajnos,zörög is mint állat./fémesen/Ezt a gumit még nem vadásztam,de gyanitom nem lehet kapni külön mert azért kerestem de semmi eredmény. Ha jutsz ez ügyben valamire kérlek írd meg.Én is dolgozom rajta ha van valami természetessen megírom.Amugy 1szer mikor még volt garim jeleztem a szervíznek a problémát.Válasz :féknyereg lazulás meghuztuk.Most így kicsit okossabban /mi anyádat/kérdezném meg tőllük.Olyan is volt ,hogy autó pályán fékezésnél fémesen össze ért a tárcsa és a fék "szerkezet" na az volt ám a kemény.Az nem megoldás,hogy 2mm-es fékbetétet cserélünk hogy ilyen ne legyen és mondom csak ideig óráig tartja magát aztán előjön teljessen uj betétnél is.Sajnos szerintem ez konstrukciós hiba.remélem sikerült a problémára felhívni a figyelmet ha sajnos megoldást nem is tudtam most kinálni.sory.üdv!

Előzmény: lasnagy (6320)