milcse Creative Commons License 2011.05.28 0 0 135

Ez az én elképzelésem ingyér a NIF-é... (a többi majd később)

1. Székesfehérvár és Szabadbattyán állomások között a jelenlegi nyomvonalon kétvágányú 160 km/h-s sebességre alkalmas villamosított vasútvonal kiépítése, Szabadbattyán állomás átépítése (4 vg.).

 

2. Szabadbattyán és lepsény állomások között a jelenlegi nyomvonalon kétvágányú 160 km/h-s sebességre alkalmas villamosított vasútvonal kiépítése, Lepsény állomás átépítése (6 vg.).
Ettől kezdve a gépcsere lehetne Lepsényben. Bejön Bp. felől a vonat, a végére rájár a dízelmozdony és mehetne is Tapolca felé aminek mennie kell.

3. Lepsény és Siófok állomások között a jelenlegi nyomvonalon egyvágányú 120 km/h-s sebességre alkalmas villamosított vasútvonal kiépítése, Balatonaliga (2 vg.), Szabadisóstó (2 vg.), Siófok (??? vg.) állomások átépítése.

4. Szabadattyán és Csajág állomások között a jelenleg meglévő vasútvonal felszámolása.
Ilyen sok ingázó utasért nem érdemes fentartani egy ekkora szakaszt.

5/a. Balatonfőkajár és Balatonakarattya között a 27-es számú és a 29-es számú vasútvonal összekapcsolása.

5/b. Lepsény és Tapolca állomások között a jelenlegi nyomvonalon egyvágányú  120 km/h-s sebességre alkalmas vasútvonal kiépítése. Igaz, hogy nincs mozdonyunk ami ennyivel menne és az ívek miatt ez valahol Vmax 100 vagy 80 lenne, de amit lehet hozzuk ki a dologból.