milcse
2011.05.28
|
|
0 0
135
|
Ez az én elképzelésem ingyér a NIF-é... (a többi majd később)
1. Székesfehérvár és Szabadbattyán állomások között a jelenlegi nyomvonalon kétvágányú 160 km/h-s sebességre alkalmas villamosított vasútvonal kiépítése, Szabadbattyán állomás átépítése (4 vg.).
2. Szabadbattyán és lepsény állomások között a jelenlegi nyomvonalon kétvágányú 160 km/h-s sebességre alkalmas villamosított vasútvonal kiépítése, Lepsény állomás átépítése (6 vg.). Ettől kezdve a gépcsere lehetne Lepsényben. Bejön Bp. felől a vonat, a végére rájár a dízelmozdony és mehetne is Tapolca felé aminek mennie kell.
3. Lepsény és Siófok állomások között a jelenlegi nyomvonalon egyvágányú 120 km/h-s sebességre alkalmas villamosított vasútvonal kiépítése, Balatonaliga (2 vg.), Szabadisóstó (2 vg.), Siófok (??? vg.) állomások átépítése.
4. Szabadattyán és Csajág állomások között a jelenleg meglévő vasútvonal felszámolása. Ilyen sok ingázó utasért nem érdemes fentartani egy ekkora szakaszt.
5/a. Balatonfőkajár és Balatonakarattya között a 27-es számú és a 29-es számú vasútvonal összekapcsolása.
5/b. Lepsény és Tapolca állomások között a jelenlegi nyomvonalon egyvágányú 120 km/h-s sebességre alkalmas vasútvonal kiépítése. Igaz, hogy nincs mozdonyunk ami ennyivel menne és az ívek miatt ez valahol Vmax 100 vagy 80 lenne, de amit lehet hozzuk ki a dologból.
|
|