Nagyon igazad van!
Bár az igazság az,hogy egy hete vettem észre,mivel van ismerősöm a márkahálózatban +kérdeztem, íme a nem hivatalos válasz: a verda kb két napig a szervízben marad,leveszik a hátsó ajtót/vagy inkább nem!!!/ lefújják féktisztítóval /lezsírtalanítják/ "behúzzák" két komponensű műgyanta kittel, javítófestékkel leecsetelik /mivel nincs lakkozva a nem lát6ó felületeken/ és a kedves tulaj semmit nem sejt, aláírja a "szakszerű javítás elvégezve" című papirost...-----------a műgyantán soha nem üt át többé a rozsda,ami mint tudjuk nem lett kezelve,csak elfedve...
Amit én fogok csinálni,és mindenkinek ezt ajánlom: teljesen lecsiszolni a környéket
rozsdaátalakítóval /nem rozsdamaróval/ lekezelem ----------------háztartási festékbolt 1200Ft medikémia gyártja
2 óra múlva nitrós áttörlés,zsírtalanítás
alapozás vízfestőecsettel /pici fejű/ nitrós alapozóval---ez lezárja végleg a fémet az oxigéntől 70Ft/db,érdemes oldalanként 3 db-ot venni
festhető alvázvédő /ez rugalmas időjárasálló/szintén kisecsettel---egy nap száradás ----------------------motip 2100Ft/ doboz-idén úgyis megcsinálom a plussz alvázvédelmet,nem bízok a rizsszeműekben...
javítóspray 2 réteg---------------------van bekeverve 2500Ft
impa lakk 3 réteg------------------------festékhez vettem 1400Ft
Bocs ha egy kicsit kezdek kiábrándúlni a márkából...
üdv:Feri