Face86 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 15628

Hello!

 

Legtöbbször a FET halál nem öli meg az előtte lévő fokozatot, persze van kivétel. Ha van digitális műszered a FET-eket egyenként mérd ki úgy, hoyg szemből nézve a középső és a jobboldali lábára a műszert téve diódavizsgáló módban 400-500-as értéket kellene látni a kijelzőn. Ha keveset mutat, netán nulla és sípol is akkor az tutira kuka. Elég csak a rosszat kicserélni, lehet kapni ilyet www.hqelektronik.hu FET kb 400Ft/db

A FET 75 Voltos tehát ettől bátran kaphat 48V-ot (ettől mgé lehet olyan más áramköri rész ami nem szerette)

 

Ha a tranyók átmennek rövidzárba, akkor olyan mintha összekötnéd a mtoor nagyáramú vezetékeit, ami elég erős rövidzár üzem, azért fékez.

Az ilyen vezérlő hibák az esetek 99%-ában javíthatók akár egyetlen multiméterrel, és pillanatpákával. Az el-bike ahogyan a legtöbb motor is 120 fokos szenzorpozíció szerint, akármiylen vezérlő jó hozzá ami 120-as.

Előzmény: Riger (15627)