Patreides Creative Commons License 2011.05.08 0 0 125

A népek szeretik a Put Your Hands Up videót, a rádiók (főleg a BBC Radio2) játssza a dalt, és Nerina is feltűnik most itt-ott a rádió studiókban. A netes lapok is írnak róla néha, mostanság. De így, mire az album megjelenik, már újra csend lesz körülötte, már talán pont lecseng ez a beindított marketing-felhajtás.

Két hét a nyár eleji időszakban pont elég lehet arra, hogy zátonyra fusson a promó stratégia.

Aztán tehet ő is olyan felháborodott, rosszalló nyilatkozatot, mint azt Kylie Minogue tette a két utolsó kislemeze kapcsán. Minek a reklám-stratégiáját, az időzítést, mindent jól elszúrtek szerinte a lemezkiadójánál. (A legutolsóban Nerina is eléggé érdekelt volt, anyagilag is rosszul érinthette a Better Than Today vártnál gyengébb szereplése a listákon.)

Elvileg a lead single (a hozzá készült klippel együtt) az albumot promózza, és ehhez jönnek az élő szereplések a tévékben, rádiókban. De ezt az egészet jól kell felépíteni, jól is kell időzíteni.

Itt meg mintha össze-vissza kapkodnának, kihozták a videót, azután a magas nézettség miattgyorsan előrehzták a single digitális (iTunes) megjelenését, de a fizikait, a CD-t azt nem, viszont ezzel ellentétben az album megjelenését két héttel még későbbre is tolták.

Ez így nem adja az optimális hatást, attól tartok.

 

Előzmény: ckg471 (124)