moziga2 Creative Commons License 2011.05.07 0 0 167

OFF

Hát, ha botváltós volt és nem amolyan trabantos kormány, akkor ez a típus Magyarországon ritka volt, mint a fehérholló.

Megcocsáss de tudod mire gondolok? Amolyna olaszkomcsi.magyarkomcsi árucsere fejleményre. Nyilván Ti ugye már nem közvetlenül jutottatok hozzá. Mindenesetre azért ugye az is érdekes volt annó, hogy a használautók 3-4x annyiba kerültek, mint a vadi újak.

Az viszont tutti, hogy az áltad emlegetett model, amikor megindult ez a furcsa hidden árnyék import, akkor csúcskategóriának számított. Olyan mai Audi min 6-osnak. Na persze akik ugye trabanthoz, Skodákoz, Záporjóskához meg watburgokhoz szoktak .....

De én javsolnám ezt az autós témának az esetleges lezárását összve-visznya.

ON

Na a téma itt igazándiból az- Vegyél, avagy ne vegyél idehaza francia terméket. És pláne miért? Én azt gondolom, hogy ez az ostoba metrókocsi úgy elvileg nem számít. Az úgy szar ahogy van. Így érre nem lehet ez az úgymond főindek. Csak ugye itt valakik szándákosan szítják ezt az ostoba indulatot. Az igazi miértek, s mi értjük ezt, józan paraszti eszű megfontolásoknak kellene lennie.

Szerintem-

De nem árt kicsit még megcsócsálgatni, alaposan megrágni, körbejárni ezt a témát.

    

Előzmény: Derek (163)