Törölt nick Creative Commons License 2011.05.02 0 0 13226

A versenyt én úgy értettem, hogy az egyes járatüzemeltetők a saját érdeküket tartják szem előtta rendszerszintű hatékonyság helyett. Te pedig egyszerű járatindítást értettél alatta, innen a félreértés.

 

" A verseny definíció szerint utasbarát (a monopol helyzethez képest) "

 

Hát, ez a definíció esetünkben elég könnyen megcáfolható. :P

 

Ha monopólium, azaz egyetlen Volán-társaság lenne az egész országban, vajon előfordulnának-e olyen esetek, hogy délután 3-kor egyszerre indul két járat is Keszthelyről Balatonfüred felé, és előtte-utána hosszú órákig semmi? Mennyivel utasbarátabb itt a verseny, mintha széthúznák a járatokat időben (megszüntetni nem tudnák, mert kevés lenne a kapacitás)?

Előzmény: Carpy (13225)