Törölt nick
2011.05.02
|
|
0 0
13226
|
A versenyt én úgy értettem, hogy az egyes járatüzemeltetők a saját érdeküket tartják szem előtta rendszerszintű hatékonyság helyett. Te pedig egyszerű járatindítást értettél alatta, innen a félreértés.
" A verseny definíció szerint utasbarát (a monopol helyzethez képest) "
Hát, ez a definíció esetünkben elég könnyen megcáfolható. :P
Ha monopólium, azaz egyetlen Volán-társaság lenne az egész országban, vajon előfordulnának-e olyen esetek, hogy délután 3-kor egyszerre indul két járat is Keszthelyről Balatonfüred felé, és előtte-utána hosszú órákig semmi? Mennyivel utasbarátabb itt a verseny, mintha széthúznák a járatokat időben (megszüntetni nem tudnák, mert kevés lenne a kapacitás)? |
Előzmény: Carpy (13225)
|
|