Tolja el a nyomatékot egy kicsit--nagyon alsó fordulatra koncentrálta az erőket-aminek követkleztében a kuplung tud rázkódni főleg ha kéttömegű. Azok szoktak rázkódást produkálni általában 1800nál, de ott aztán nagyon.
Kicsit jobban szétt kell írni a dolgokat--tudom akkor nem olyan bután kapar alul, de hidd el az nem jó semminek sem.
Se a mocinak, se a hajtásnak, se a gyorsulásnak-se a pénztárcádnak.
Gyorsulni úgy fogsz ha épp a kaparás határán vagy.
Érzetre jobb biztos az amikor hú de hogyan kapar-de az a kocsi amelyik nem kapara az lehet 2x körbeautóz pont azért mert Ő gyorsul és nem csak kapar.
Szóval irasd úgy a szoftvert, hogy 2.ben épp, hogy csak megnyekkenjen a gumi-de tartsa is az erőt ameddig csak lehet.
Vagyis 2es-ben a kaparás határát tartsa ki amíg csak az alkatrészek engedik.
Így lesz egy nagyon jól gyorsuló kocsid a nagyon kaparós kocsi helyett. És megszűnhet a rázkódás is.