elnézést kérek az Uraktól, pedig józan voltam és még csak nem is álmos :-), de való igaz, hogy spórolni akartam az energiával,
és kitehettem volna az idézeteket.
Te: "Továbbra is azt mondom, keresnék a helyedben egy jó 2000-2001-es, 728-ast, lehetőleg világos színűt, pl. ezüst metált, plüss üléssel. Aztán lehet legózni."
Én: "Már át van állítva a hirdetésfigyelő szűrője mínusz 2 évvel :-), de így sem könnyebb a helyzet."
= Korábban "benzines 7-es 2001-től" (=E65) volt, de egy ideje "benzines 7-es 1999-től" (facelift E38) paraméterre van beállítva hirdetésfigyelő a hasznaltauto.hu-n.
De így sem záporoznak a találatok...
"Ugyan sem korban, sem jellemben nem vagyok boyracer, de azért ne legyen érdemben menetteljesítményű az "új", mint a régi..."
A 728i aut azért érdemben gyengébben megy, mint a jelenlegi 523i manual.
Ebben az adatbázisban csak a 728i manual van benne, az aut kb még + 1 sec (100-on számítva) - a gyári adatok szerint.
http://www.zeperfs.com/en/duel595-754.htm
Tehát ezért nem szeretnék 728 aut-ot, az automatafóbián már túl vagyok :-)
Magyarán, ha 728, akkor csak 728 manual - a fentiek miatt.
De mivel még ezzel is azért hátrébb vagyunk a mostani állapohoz képest, úgy tudom, a 192 lóerős 2,5 literes (3-er, 5-er) sor6
motor szívósora könnyen ráilleszthető a 193 LE-s 2,8-asra (a két motor édestestvér), ami hoz vagy 20-25 lovat, plusz egy jobb chip, és a 728i nagyon szépen fog menni - méghozzá kis fogyival és a világbajnok motorral :-)
Mindez szépen is hagzik, most már csak az a baj, hogy van belőle németországban 2 db, ami elvileg szóba jöhet. Ezzel együtt nem esélytelen, 5200-6700 Euro a kettő, ha meg a kései 28i már Euro3-as (?), akkor ezt lesírva, az autót jól összelegózva nagyon szép darab jöhet ki belőle.