Tector
2011.04.20
|
|
0 0
70020
|
Akkor előbb keress utána a "nedveshüvelyes motor" fogalmának, majd:
Generálozás során a motor kap vadonatúj hengerhüvelyeket, dugattyúkat, dugattyúgyűrűket -> így olyan kompresszió lesz benne mint az újban, valamint komplett csapágysort, szükség esetén vagy újraköszörülik a főtengelyt, és megfelelő túlméretes csapágyakkal szerelik vissza, vagy új főtengelyt kap. Turbós motornál -felújítás során- illik a turbót is mérlegelés nélkül újra, vagy főjavítottra cserélni. Kéziváltós kocsiknál a generálozott motor visszaszerelésekor alap a vadonatúj kuplung beépítése is.
Alap (lenne) még a vadonatúj, vagy felújított adagoló beszerelése, új hengerfej, és mindenütt vadonatúj tömítés -és vízcsőkészlet (akár gumi, akár fém). Illik ilyenkor új, vagy felújított hűtőt is beépíteni. |
Előzmény: KPK-299 (70013)
|
|