Tector Creative Commons License 2011.04.20 0 0 70020

Akkor előbb keress utána a "nedveshüvelyes motor" fogalmának, majd:

Generálozás során a motor kap vadonatúj hengerhüvelyeket, dugattyúkat, dugattyúgyűrűket -> így olyan kompresszió lesz benne mint az újban, valamint komplett csapágysort, szükség esetén vagy újraköszörülik a főtengelyt, és megfelelő túlméretes csapágyakkal szerelik vissza, vagy új főtengelyt kap. Turbós motornál -felújítás során- illik a turbót is mérlegelés nélkül újra, vagy főjavítottra cserélni. Kéziváltós kocsiknál a generálozott motor visszaszerelésekor alap a vadonatúj kuplung beépítése is.

Alap (lenne) még a vadonatúj, vagy felújított adagoló beszerelése, új hengerfej, és mindenütt vadonatúj tömítés -és vízcsőkészlet (akár gumi, akár fém). Illik ilyenkor új, vagy felújított hűtőt is beépíteni.

Előzmény: KPK-299 (70013)