HG. Creative Commons License 2011.04.18 0 0 25429

Köszönöm a részletes leírást, ill. mindháromotoknak a választ !

 

Én csak teszköröket mentem téglákkal (E53, E83), ami nyilván egyáltalán nem mérvadó, mert teljesen szokatlan autót, ami ráadásul a másé (még ha barát is), az ember maximálisan kímél.

 

Elég sokat autópályázom, így tempomat valós 140-150 közt (óra szerint picit több), ezzel még a trafi is elenged, de ahogy gondoltam, ez szinte "városi" fogyasztás lenne egy téglánál...

Nem vagyok fogy- orientált, de azért nem mindegy, hogy 0,29 vagy 0,35 cw (E53 és E83 is az utóbbi)

 

Tehát inkább nem... Ezzel együtt nagy előnye, hogy városban az ember a forgalom felett ül, és pont ez a bajom a sport(os) autókkal, az ember elvész a forgalomban... Szokott itt állni a környéken egy Mazda MX5, nagyon "édi", de szerintem városba életveszély, egyszerűen nem veszik észre, és átmennek rajta. És nem az IFA, hanem a Wagon R...

 

Mint már írtam, elsődlegesen E65-öket nézegetek, de  kb a 15. megtekintett, 300e-t (vagy többet) futott rom után ez még várat magára. A konstrukció bonyolultsága miatt amúgy is szigorúbb vagyok velük.

 

Ellenben az mostani E39-em - sok gondtalan év után - lassan, udvariasan, de benyújtja a számlát, sok futómű alkatrész, 4 lengéscsillapító (még nem lötyög, de már gyengébb), a téli gumikat sem tenném már vissza napi használatra, mert 12 (!) évesek (az autó első téli gumijai...), pedig még van azért rajtuk mm, csak elég ridegek, száraz hidegben már meg lehet csúszni velük.

Ezek egy jó részét (fél millió) megsprórolom, ha évi 2-3 ezer km-re való másodautónak megmarad. (mert megmarad)

 

Végül is egy jófajta E38-cal is ki tudnék egyezni átmenetileg :-)))), de hogy semmilyen paraméterében legyen a mostani E39 alatt (megkímélt, törésmentes, 12 év, 200 e km, stb.) és benzines legyen (évi 15e km-re csak nyűg a dízel...), na, az kb annyira esélytelen már mint az E65 :-) :-(

 

Ja, és csak hátsó kerék, ez nem kérdés :-)) pedig jó Audi A6-ok is akarnak azért a piacon...

 

Az X1 nekem is tetszik, (bár elég kicsi), ellenben jó kompromisszum a magasság és forma közt, meg van s-drive-val is, így nem kell a "felesleges" x.

De mire egy normális motorral elérhető lesz nekem árban, az még odébb van, addig nem akarok várni.

 

E46-ot E39 után azért ne... (több okból sem).

Esetleg egyjobbfajta E60, de ott is 90% dízel, a maradékból meg 8% 20i, spártai felszereltséggel, a jelenleginél gyengébb motorral.

 

Szóval nem könnyű, de ezt Ti is tudjátok, végtelen kitartás és türelem kell :-)

vagy tizensok millió, de annyi nincs :-(, de ha lenne, sem szeretnék attól félni, mikor törik / lopják, stb.

Előzmény: alibiman (25427)