neo007 Creative Commons License 2011.04.17 0 0 462

hmm...

első osztályos tananyag:-)

 

szóval ha kihagyod nem lesz baja  , legfeljebb nem indul el , vagy rángathatod világnak...

 

a "levegőszelep off" lényegében , mint minden motornál , de a kétüteműeknél meg pláné... szóval ezt ugy mondjuk hogy ez a szivató . a lényege hogy a hideg motornál mikor inditod a beszivott levegő által beszipkázott benzinből a hideg forgattyúsházban , illetve a hengerben a benzin kicsapódik , és igy a levegő-benzin keverék "elszegényedik " és a szikra már nem gyújtja be... a szivatót ráhúzva egy lamella lezár a levegőből , igy több benzin szivódik be a motorba ez által... éppen ezért egy idő után meg hajlamos a moci lezabálni. és azért nem elindulni . ezt onnan látod hogy akkor meg már rángatésnál füstöl...

röviden enyi , ha erre voltál kiváncsi , vagy lehet másra gondoltál... mindegy .

 hajrá!

:-)

 

"Levegőszelep off, rángatni, majd megnyit, indul. "

egyébként célszerűbb ha

- gyújtás ráadva . (rollereknél általába alapba rajta van)

-szivató be (levegőszelep off)

- a karburátor alján a gumispumpamiafenét megyomkodni (benzinfelszivatyúzás )

-aztán rángatni .

-ha elindul fokozatosan viszanyitni a szivatót.

-ha csak majdnem elindult  , de füstölve leált akkor  , a szivatót nyitva tartva rángatni  mert különben lezabál , és cseszheted...

Előzmény: Sukh (461)