Foltos Creative Commons License 2011.04.17 0 0 68

Az elképzelésem az, hogy ez a két ellenforgó lapátkoszorú tulképp a mai hajtóművek elülső nagy csőlégcsavarját helyettesíti, a külső hidegáramot, miközben a "core" ugyanúgy dolgozik. A lapátkoszorúk pedig valamelyik belső fokozatra vannak ráépítve, tehát nem kell egy külön fokozat elől, mint a mai hajtóműveknél. Meg gyanakszom arra is, hogy a külső burkolat hiánya is hatékonyabbá teszi a meghajtást, az viszont, hogy kisebb átmérőjű srófok forognak, kisebb légellenállást és nagyobb sebességet jelent. De mondom, ez tökéletesen amatőr logikázás, a terep a szakiké, én is kíváncsian várom az információikat.

A rosszkedvemben is öröm, hogy ezek szerint azért volt hallgatója a műsoromnak... nem biztos, hogy lesz folytatás, mert az sem biztos, hogy maradok a médiavilágban. de köszönöm, hogy ezek szerint nem volt rossz a véleményed, miközben errefelé is igen keményen szokták - legtöbbször persze okkal, de mégis tán túl nagy indulattal - szapulni a repüléssel (is) foglalkozó sajtóembereket.

Előzmény: malazs (67)