sztgyi Creative Commons License 2011.04.15 0 0 1517

Az előbb azt írtam, hogy kaptam egy csomó számlát. Ugyanis Párom szüleinek is mi finanszírozzuk a kábeltévét, de ott csak analóg szolgáltatás van, nem is szokott a számlával baj lenni.

Gondoltam én kis naív.

Mivel mindig rendszeresen fizettünk, nem kaptunk sose reklamáló levelet, a számlán szereplő összeg se változott soha - nem úgy mint a digitális számlánkon.

A Fájber itt még nagyobbat alkotott, itt már 6 azaz hat forint hátralékot sózott a Júpíszí nyakába, akik tőlem szeretnék ezt megkapni. (sajnos ez a fotó kicsit életlen lett, de remélem azé' látszik a lényeg.)

 

Kapott-e még valaki ilyen egetverő tartozásról fizetési felszólítást új szolgáltatójától?

 

Egy biztos. Nem lopta be rögtön a szívembe magát a Júpíszi. A boxot nem kaptam meg ígérete szerint, valamint kicsinyes csekkekkel háborgat. Amikor nekem semmi tartozásom nem volt a Fájber felé. A Fájbernél már nem tudok reklamálni, mert a budafoki ügyfélszolgálati irodát bezárták, a Júpíszíhez nem fogok elmenni, mert messze vannak.

 

Van egy kis remény, mostanában a T-Com optikai kábelt vezet be az utcánkban és a környéken, állítólag nyárra adják át a kábelrendszert, és majd azon csupa jó dolgok lesznek. Akkor fogok majd egy újabb szolgáltatóra megharagudni.