apo 02 Creative Commons License 2011.03.27 0 0 355

Tisztelt Fórumozok !

 

Azoknak, kik most vannak beltéri ajtó csere- beépítés előtt !

Szeretném leírni milyen kálvárián mentem keresztül, hátha segíthetek a választásban. Interneten való alapos kutakodás, sok bemutatóterem meglátogatása, valamint több árajánlat bekérése után a Dekora Stúdió-Ajtóház Kft -nél (Száva utca), megrendeltem 6 db beltéri ajtót 2010 szept. végén, saját beépítéssel. Előleg kifizetve, szállítási határidő 6 hét. Természetesen mindenről értesítenek telefonon (ezt ígérték). Megy az idő, telefon sehol, ajtó sehol ! Sokadik hívásra sem veszik fel a telefont. Személyes reklamációmra a 8-ik hétre ígérték, természetesen telefonon értesítenek . Telefon sehol, ajtó sehol. Telefont fel nem veszik. Újabb személyes reklamáció, közlik hogy a raktárban van, fizessem ki, a következő héten kiszállítják. Természetesen, előtte telefonálnak. Az ajtókat a vállalt 6 hét helyett végül 8 hét múlva szállították le. Telefon nincs, meglepetésszerűen beállítottak. Darabra megvan, a minőség nincs ! Még a szállítás napján az irodájukban szóban reklamáltam minőségi hibákra hivatkozva. Ott, akkor azt mondták, megvizsgálják. Hetekig nem történt semmi . Újabb reklamálásomra Wargha Balázs megígérte hogy egyik kollégájuk december folyamán a helyszínen megvizsgálja a problémát. A kolléga valóban kijött, megvizsgálta és elismerte a hibákat. Mondta hogy jelzi a hibát az irodán. Közben kiderült, hogy az egyik tok felső rossz méretű, ezt megrendelte. Kb. 1 hét múlva azt meg is kaptam , beépít-tettem. A tokok hiányos, felületes gyártásáról már nem is szóltam, a hibákat inkább magam hoztam helyre . Akkor azt az ígéretet kaptam , hogy 2011. 01. hónap elején térjünk vissza a garanciális probléma megoldására. Mivel nem történt semmi, 2011. 01.18-án ismét reklamáltam az irodában, Szabó Péter -nek mondtam el a panaszomat. Ő megígérte, hogy 2011. 01.27 vagy 28-án elszállítják garanciális javításra az ajtókat, de előtte természetesen felhívnak telefonon. Fel is írták. Hát eztán sem hívtak, a javítást sem kezdték el. 2011 02. 02-án végre (minden előzetes értesítés nélkül) megjelentek, és elvitték a garanciális javításra. Hogy mikor kapom vissza, arra semmi válasz . Telefont nem veszik fel, emailra 1-2 hét múlva válaszolnak, semmitmondó válaszokat. Végül elszállítás után ~ 6 hétre visszahozzák az ajtókat. Az eredeti 6 hét helyett 21 hét alatt jutottam a teljes áron kifizetett tulajdonomhoz ! Most olvasom, hogy már 4 hétre is vállalnak szállítást. (????) Ők vajon mikorra kapják meg a rendelésüket ?

Hogy miért írom le ? Nem tudom, miért szeghetnek meg a vállalkozok gátlástalanul mindent, határidőt, minőséget, tájékoztatást, az ügyintézés korrektségét ? Miért csak addig ügyfél az ügyfél míg nem fizetett? Nem tudom a többi vállalkozó mennyire korrekt, ők nem ! Vegyen magyar terméket, válaszon magyar vállalkozót, mert megbízható ?? Tudom ajánlani őket mindazoknak kik nem akarják a beruházást rövid úton befejezni, alacsony a vérnyomásuk, alacsony az adrenalin szintjük, szeretnek sok pénzt felesleges autózgatásra tölteni, szeretik ha letorkolják- lekezelik őket, szeretnek sokat feleslegesen vitázni. A minőséget ilusztrálja az un. dísz csík beépítése !