Például azért nem lehet hasonlítani, mert más anyagból, más gépeken készül. Ezek a kínai gépek azért ne egyeznek meg a vvt vezérléssel ellátott motorokkal (na jó az az Ignis).
A "vacakabb" kétüteműeket szerintem és más kétütemű oldalakon is ezt olvastam nem úgy kell bejáratni, mint egy Apriliát pl.
A legnagyobb simsong tuningos mester is azt írja, hogy az első pár perc (óra) állóhelyzetben menjen.
És nem pötyögtettem, hanem csak terhelés nélkül változó fordulatszámon járattam. Én ezt írtam szerintem.
A Stihl és a Husqana inkább hasonlítható egy SX4 vagy más autóhoz, de egy dzsukás (még ha jó is) fűrészt a simsonnal venném egy kalap alá.
De ismét megkérdem, miért nem javasolt az első (1 esetleg max 2 tank) benzin ilyen formában való elhasználása bejáratásra.
Vagyis pontosan milyen kárt csinál?